مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد خبر داد؛

کتاب «محله میرها» چاپ و منتشر شد

حجت گفت: کتاب «محله میرها» خاطرات پاسدار روحانی سید «حبیب میرخلیلی» منتشر شد.
کد خبر: ۴۶۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸ - 06July 2021

«اعظم حجت» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: کتاب خاطرات پاسدار روحانی سید «حبیب میرخلیلی» منتشر شد.
 
وی ادامه داد: کتاب «محله میرها» خاطرات رزمنده حجت‌الاسلام سید «حبیب میرخلیلی» از کودکی تا کنون است که با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در تیراژ 1000 نسخه و توسط انتشارات «خط شکنان» به چاپ رسیده است.
 
حجت ادامه داد: این کتاب توسط «محمدهادی خسروی راد» و «عباس رنجبر» در 152 صفحه به زیور طبع آراسته شده است که شرح روزگار سخت طلبگی و انقلاب در قم و توضیح اتفاقات مهم تاریخی آمیخته به خاطرات فردی از امتیازات این اثر است.
 
وی با بیان اینکه این کتاب، خاطرات یکی از آن مجاهدان است که عظمت و شرافت ایران را در سایه اطاعت از رهبری حفظ کردند افزود: آنچه به خوبی در این خاطرات به چشم می‌آید تکلیف‌گرایی اعتقادی رزمندگان است.
 
حجت با اشاره به اینکه این کتاب به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیون در دفاع مقدس یزد به چاپ رسیده است افزود: بازخوانی این خاطرات از آن جهت پر اهمیت است که بتواند روشنایی برای امروز ما خلق کند و شور حماسه‌آفرینی و مقاومت در سختی‌ها را در ما پدید آورد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار