تقدیر از ۱۰ شهردار برتر استان سمنان در حوزه دفاع مقدس

در همایش شهرداران استان سمنان از عملکرد 10 شهرداری در حوزه دفاع مقدس تقدیر شد.
کد خبر: ۴۶۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ - 07July 2021
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در همایش شهرداران استان که در شهرستان دامغان برگزار شد، با اشاره به گستردگی خدمات عمومی در شهرداری‌ها، اظهار داشت: خدمت به آحاد مردم و توجه خاص به ارزش‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه داشتن یاد شهدا، سبب به وجود آمدن صفای معنوی، تقویت روحیه اخلاص و مجاهدت، اخلاق و معنویت در کار‌ها می‌شود و هر مدیر و مسئولی در نظام اسلامی وظیفه دارد نسبت به ترویج ارزش‌های دفاع مقدس دغدغه داشته باشد.
 
وی ادامه داد: تلاش و اراده انقلابی شهرداران در بزرگداشت برنامه‌های چهلمین سال دفاع مقدس قابل تقدیر و تحسین است که با با تشکیل کارگروه شهرداری‌ها این فعالیت انسجام پیدا کرد. امسال با استفاده از تجارب ارزشمند سال گذشته ۴۰ مناسبت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت مشخص شده است که تا کنون ۷۰ دستگاه نزدیک به سه هزار برنامه در سامانه جامع دفاع مقدس ثبت کردند.
 
این مسئول ادامه داد: ساماندهی یادمان شهدای گمنام مناطق شهری توسط شهرداری ها، فضای سازی تبلیغی در شهرها، سرکشی و تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، مستندسازی نقش شهرداری‌ها در دفاع مقدس از جمله انتظارات از شهرداری‌ها در برنامه بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت سال ۱۴۰۰ است.

در پایان از عملکرد شهرداری‌های شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، ایوانکی، درجزین، شهمیرزاد، دیباج، میامی، آرادان در حوزه دفاع مقدس تقدیر شد.
 
تقدیر از ۱۰ شهردار برتر استان سمنان در حوزه دفاع مقدس
 
تقدیر از ۱۰ شهردار برتر استان سمنان در حوزه دفاع مقدس
 
تقدیر از ۱۰ شهردار برتر استان سمنان در حوزه دفاع مقدس

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها