دریادار خانزادی:

بزرگترین بیمارستان تخصصی «نداجا» در سواحل مکران افتتاح می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بزرگترین بیمارستان تخصصی ۶۴ تختخوابی این نیرو، ماه آینده در چابهار به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۴۶۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ - 07July 2021

بزرگترین بیمارستان تخصصی نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران، ماه آینده در چابهار افتتاح می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» صبح امروز با حضور در منطقه سوم نبوت نداجا مستقر در کنارک ضمن بازدید از روند پیشرفت بزرگترین بیمارستان ۶۴ تختخوابی خاتم‌الانبیا (ص) این نیرو در سواحل مکران، از افتتاح و بهره‌برداری این مرکز درمانی در ماه آینده در چابهار خبر داد.

دریادار خانزادی با اشاره به تجهیزات و خدمات تخصصی موجود در این مرکز درمانی شامل دستگاه‌های سی تی اسکن، رادیولوژی، اکسیژن درمانی، اتاق‌های هایپرمال و همچنین بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، دندان‌پزشکی، زنان و زایمان، اطفال، icu، ccu و اورژانس، گفت: افتتاح و بهره‌برداری از بزرگترین بیمارستان در سواحل مکران علاوه بر تسریع در امور درمانی مناطق کنارک، چابهار، پسابندر، گامی جدید در تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر توسعه سواحل مکران است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: بیمارستان ۶۴ تختخوابی خاتم‌الانبیا نداجا در ۲ طبقه و در زمینی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع احداث شده است و با توجه به فاصله حدود ۹۰۰ کیلومتری از مرکز استان سیستان و بلوچستان، خدمات درمانی مورد نیاز برای بیش از ۳۰۰ هزار نفر از ساکنان شهرستان‌های چابهار و کنارک و روستا‌های محروم همجوار آن را فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش، بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی تخصصی خاتم‌الانبیا نیروی دریایی ارتش شامل پنج بخشِ مراقبت از بیمار، خدمات درمانی، خدمات تشخیصی، خدمات ادارای و خدمات پشتیبانی است که خدمات درمانی مناسبی را به مردم مناطق جنوب و جنوب شرق کشور ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها