نخستین سالگرد شهید مدافع حرم «ابراهیم اسمی» در فردیس برگزار می‌شود

نخستین سالگرد شهید مدافع حرم «ابراهیم اسمی» امروز در حسینیه فدائیان حضرت مهدی (عج) فردیس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۵۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ - 07July 2021

نخستین سالگرد شهید مدافع حرم «ابراهیم اسمی» در فردیس برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، نخستین سالگرد شهید مدافع حرم «ابراهیم اسمی» به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان فردیس امروز چهارشنبه 16 تیر ساعت 17:30 با قرائت زیارت عاشورا و مدیحه‌سرایی ‌محسن نراقی و سخنرانی حجت الاسلام زارعیان در حسینیه فدائیان حضرت مهدی (عج) واقع در سه راه حافظیه فردیس برگزار می‌شود.

«ابراهیم اسمی» 15 خرداد سال 1372 در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود و تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در شهرستان فردیس با موفقیت به پایان رساند و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته تجربی در دانشگاه شهید بهشتی تهران ادامه داد و سپس جذب سپاه پاسداران شده و داوطلبانه به نیروی قدس سپاه مأمور شد.

وی مدت‌ها تمام تلاشش را برای ورود به جبهه مقاومت کرد و در نهایت توانست به عنوان یکی از رزمندگان مستشاری برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شود. ابراهیم که از رزمندگان لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) در گردان فاتحین بود، پس از چند روز تحمل جراحات ناشی از مجروحیت و جانبازی، سرانجام در 17 تیر سال 1399 در سن 27 سالگی به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای بی بی سکینه (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار