تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع) از تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 07July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار «هوشنگ فولادی» مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از امضای تفاهم‌نامه مشترک ایجاد قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز با اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیرین مدرسه‌ساز این استان خبر داد.

وی در این‌باره اظهار داشت: در راستای رفع فقر، محرومیت و پیشرفت و آبادانی مناطق کم‌برخوردار و تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی، قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز استان چهارمحال و بختیاری به‌نام «سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی» تشکیل شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، محرومیت‌زدایی و آبادانی مناطق کم‌برخوردار روستایی و شهری و تلاش در راستای رفع مشکلات زیرساختی فضا‌های آموزشی استان چهارمحال و بختیاری را از رویکرد‌های این قرارگاه برشمرد و افزود: مدت فعالیت این قرارگاه براساس تفاهم‌نامه پنج‌ساله است که در صورت نیاز، با موافقت هیئت امنا تمدید می‌شود.

وی خدمت‌رسانی در حوزه احداث، تعمیر و بازسازی مدارس در مناطق روستایی، شهری و کم‌برخوردار، جذب و ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی، تولید محتوا‌های آموزشی متناسب با حوزه مدرسه‌سازی و برگزاری پویش‌های ملی، همایش‌ها و جشنواره‌ها برای شناسایی ایده‌های برتر در این زمینه را از فعالیت‌های قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز استان برشمرد.

سرهنگ فولادی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی پیش از راه‌اندازی این قرارگاه نیز فعالیت‌های مستمر در ساخت و بازسازی مدارس استان داشته‌اند، اظهار کرد: با تشکیل قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز شهید سلیمانی در استان چهارمحال و بختیاری، فعالیت این گروه‌های جهادی گسترده‌تر و متمرکز می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار