فرمانده سپاه کربلا:

برای کمک به مردم در میدان هستیم

سردار «مسلمی» گفت: هرجا که مردم دچار مشکل شدند، باید ورود پیدا کنیم و در میدان باشیم.
کد خبر: ۴۶۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰ - 07July 2021

مردم با انتخابات نشان دادند که به انقلابی‌گری نیاز دارندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا پیش ازظهر امروز در مجمع خیرین محرومیت‌زدایی شهرستان ساری با بیان اینکه رسالت اصلی سپاه خدمت به مردم است، اظهار داشت: بزرگترین ثواب کمک و رفع مشکلات مردم است.

وی با اشاره به مشارکت پرشور مردم در انتخابات و شکل‌گیری حماسه گفت: مردم در اول و آخر این حماسه حضور داشتند و شایسته آنان نیست که در مواجهه مشکلات قرار گیرند.

سردار مسلمی با اظهار اینکه مأموریت ما اقتضایی است و هرجا که مردم دچار مشکل شدند، باید ورود پیدا کنیم، افزود: یکی از مشکلات مردم، خدماتی است که در ارائه آن دولت کوتاهی کرده است؛ از این رو ما باید در میدان باشیم.

فرمانده سپاه کربلا به مشکلات کم آبی در استان اشاره و اضافه کرد: مشکل کم آبی در استان غیرقابل باور است و باید از همه توان و پتانسیل‌ها برای حل دغدغه‌های مردم کمک گرفت.

سردار مسلمی با تاکید براینکه ادارات باید امکانات را در اختیار سپاه قرار دهند تا آن را به روستا‌های مختلف منتقل کنیم، گفت: مردم جزو اعضای خانواده ما هستند و باید برای حل مشکلات آنان کمک گرفت. مردم انقلابی‌گری را در عمل نیاز دارند و خیلی‌ها شعار انقلابی‌گری دادند، ولی هشت سال اربابی کردند در حالی که مردم با انتخابات نشان دادند که به انقلابی‌گری در عمل نیاز دارند.

سردار مسلمی به وظیفه شورای اسلامی شهر و مدیران آینده اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از افراد برای تصدی مسئولیت صف کشیدند و نوع مطالبه‌گری ما از مدیران آینده بسیار سخت است. قطعاً با افرادی که از بیت المال به صورت نامشروع برخوردار بودند، در کمین آن‌ها هستیم و طبق قانون با آنان برخورد خواهیم کرد.  آن‌هایی که در حال سندسازی و جابجایی آن هستند بدانند که آگاه هستیم و دنبال آنان هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار