رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا:

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای مدیری با تجربه، با صلابت و با درایت است

آیت‌الله اختری گفت: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در همه مسئولیت‌های قضایی و حاکمیتی که تاکنون داشته است، خود را مدیری آزمایش شده، با تجربه، با قدرت، قابل اطمینان، با صلابت، با کفایت و با درایت نشان داده است.
کد خبر: ۴۶۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ - 07July 2021

حجت‌الاسلام محسنی‌ اژه‌ای مدیری با تجربه، با صلابت و با درایت است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله «محمدحسن اختری» رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در گفت‌وگویی با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: بر این باورم که انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بسیار به‌جا و شایسته صورت گرفته است.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای با یک سابقه حداقل ۴۰ ساله در امر قضا و نیز امور حقوقی و قانونی کشور در استان‌ها و مسئولیت‌های مختلف خوش درخشیدند و مسئولیت‌های بزرگی را به سامان رسانده‌اند و در همه این پست‌ها نیز موفق بوده‌اند و کار‌های بسیار خوبی را نیز انجام داده است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در آن روز‌های سخت به همراه آیت‌الله قدوسی به میدان آمدند و مسئولیت‌های سنگینی را برعهده گرفتند ایشان در دوران ۴۰ ساله حکومت اسلامی و مسئولیت‌های سنگینی را بر عهده داشته‌اند.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در همه مسئولیت‌های قضایی و حاکمیتی که تاکنون داشته است، خود را مدیری آزمایش شده، با تجربه، با قدرت، قابل اطمینان، با صلابت، باکفایت و با درایت نشان داده است لذا انتصاب وی بسیار به‌جا، شایسته و دقیق بوده است و قطعاً موفقیت‌های زیادی را برای دستگاه قضا در بر خواهد داشت.

رئیس بنیاد بین‌المللی عاشورا با توجه به ارتباطات قوی رئیس جدید دستگاه قضا با اصحاب رسانه گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از آنجاکه مسئولیت سخنگویی قوه قضاییه را بر عهده داشتند، ارتباط خوب و مستمری را با جوانان و نیز اصحاب رسانه داشتند لذا هم رسانه‌ها را خوب می‌شناسند و به‌خوبی می‌توانند از مواضع دستگاه قضا و جمهوری اسلامی دفاع کنند.

آیت‌الله اختری گفت: با توجه به تجارب و اقدامات شایسته و ارزنده‌ای که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پست‌های قبلی خود داشته‌اند، امیدواریم اقدامات موفق حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سرکشی به مناطق مختلف کشور و دیدن مشکلات مردم از نزدیک، تحقیق و تفحص‌های درست، مبارزه با فساد، رانت و زمین خواری ونیز راه‌اندازی مجدد مراکز تولیدی راکد را که مدنظر مقام معظم رهبری نیز هست، جدی‌تر، ادامه دهند.

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها