قول مساعد رئیس مجمع نمایندگان مازندران برای جذب اعتبار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در نشست با سردار «ملکی» قول مساعد پیگیری برای جذب اعتبار استانی برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را داد.
کد خبر: ۴۶۵۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰ - 07July 2021

قول مساعد رئیس مجمع نمایندگان مازندران برای جذب اعتبار استانی برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ظهر امروز در نشست با رئیس مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را محلی برای یادآوری حماسه و ایثار مردم و رزمندگان مازندران در دفاع مقدس برشمرد و ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اعتبار این مرکز در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: برای تکمیل مرکز فرهنگی نیازمند توجه ویژه مسئولین هستیم.

وی با اشاره به جلسه آینده مجمع نمایندگان مازندران در بابلسر خواستار اختصاص یک میلیارد تومان سهم هر نماینده استان به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در این جلسه شد.

سردار ملکی همچنین با اشاره به جلسه اخیر با استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خواستار پیگیری افزایش اعتبار استانی ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از مجموعه استانداری و سازمان برنامه و بودجه شد.

این مسئول با اشاره به ماده ۸۶ دستگاه‌های اجرایی استان در سال جاری، از رئیس مجمع نمایندگان مازندران خواست تا در این راستا از دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها پیگیری لازم این اعتبار را برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان داشته باشد.

سردار ملکی همچنین بازدید معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را از طریق این مجمع خواستار شد.

در این جلسه که «منصورعلی زارعی» و «علی بابایی کارنامی» نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، «غلامرضا شریعتی» رئیس مجمع نمایندگان مازندران ضمن تقدیر از مدیریت جهادی سردار «ملکی» در مجموعه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، قول مساعد پیگیری برای جذب اعتبار استانی برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان را داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار