رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور:

جوانان در دفاع مقدس اجازه خدشه وارد شدن به این سرزمین را ندادند

«رستمی» گفت: در دفاع مقدس و در جنگ خلیج همیشه فارس این جوانان بودند که حضورداشته و در برابر متجاوزان ایستادن و اجازه خدشه وارد شدن به این سرزمین را ندادند.
کد خبر: ۴۶۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ - 07July 2021

جوانان در دفاع مقدس اجازه خدشه وارد شدن به این سرزمین را ندادندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «مصطفی رستمی» رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور امروز در آئین تکریم و معارفه مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر اظهار داشت: ناامیدی سم بازدارنده حرکت هر کشور است. در محیط دانشگاه همه باید تزریق کننده و بارور کننده امید، اعتمادبه‌نفس و باور به آینده روشن باشند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در جمع مسئولان دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: در حال حاضر کشور ایران در عرصه بهداشت یکی از کشورهای مرجع و ارائه‌کننده خدمات بهداشتی است. اگر ظرفیت و فرصت به دانشگاه علوم پزشکی داده شود خدماتی به مراتب بهتر از بسیاری از کشورهای دیگر ارائه می‌شود.

رستمی افزود: وقوع انقلاب اسلامی در کنار عزم و اراده و حاکمیت مردم، نارضایتی و کینه‌ورزی دشمنان را در پی داشته است که در عرصه‌های مختلف به دنبال آسیب زدن به این کشور بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر جا که عزم و اراده بوده توفیق هم در کنارش حضورداشته بیان کرد: و بازدارندگی و توانمندی که در فضای علم و دانشگاه ایجادشده جز توفیقات بوده است. اگر در اپیدمی بیماری کرونا ایران توانسته واکسنی را ارائه ناشی از باور، عزم، اعتمادبه‌نفس و امیدواری حاکم در جامعه و در بین جوانان ایرانی است.

رستمی بیان کرد: بیش از صد سال است که واکسن در کشور تولید می‌شود اما فرایند تولید واکسن برای بیماری کرونا برای اولین بار خط تولید از ابتدا تا انتها در داخل کشور در حال انجام است. در دفاع مقدس و در جنگ خلیج همیشه فارس این جوانان بودند که حضورداشته و در برابر متجاوزان ایستادن و اجازه خدشه وارد شدن به این سرزمین را ندادند. در بحث بازسازی اماکن جنگ‌زده‌ها و مهاجرت‌ها در آن شرایط سخت آن زمان رهبر کبیر انقلاب بحث دانشگاه را به میان آورد که ناشی از اهمیت این محیط برای سرنوشت کشور است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار