شهردار کرمانشاه:

جبران ایثار و فداكاری خانواده شهدا ممکن نیست

«طلوعی» گفت: هیچ چیزی نمی‌تواند ذره‌ای از ایثار و فداكاری خانواده شهدا را جبران كند كه این گونه سخاوتمندانه در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی جگرگوشه‌های خود را برای دفاع از آرمان‌های آن سپر بلا كرده‌اند.
کد خبر: ۴۶۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ - 08July 2021

هیچ چیز نمی تواند ذره ای از ایثار و فداكاری خانواده شهدا را جبران كندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعید طلوعی» شهردار کرمانشاه امروز در دیدار با خانواده شهیدان «محسن و مسعود رضایی»، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و امنیت، اظهار داشت: ما به نمایندگی از سوی مردم شهید پرور و ولایت مدار استان برای دست بوسی و قدردانی از زحمات شما صابران واقعی كه فرزندان عزیز و سرمایه های خود را برای دفاع از اسلام و كیان نظام اسلامی نثار كردید، خدمت رسیده ایم تا قدردان همت و ایثارگری شما باشیم.

وی افزود: هیچ چیزی نمی تواند ذره ای از ایثار و فداكاری شما را جبران كند كه این گونه سخاوتمندانه در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی جگرگوشه های خود را برای دفاع از آرمان های آن سپر بلا كرده اید. با اعتقاد آمده ایم و به شعار اعتقادی ندارم. باید حال و هوای محلات با حضور خانواده های شهدا معطر شود. لذا بنا به برنامه ریزی هایی که از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از قبل شده قصد داریم با اجرای طرحی با عنوان «پلاک افتخار» خانه های نور، خانه های شهید و خانه های عالم را در شهر که پیش تر شناسایی شده با تابلوهایی که بر روی کاشی های زیبا طراحی شده معرفی نماییم.

وی ابراز داشت: انقلاب ما و بزرگانی که در به ثمر نشستن آن نقش داشتند تربیت شدگان خانه های روضه هستند. با اجرایی شدن خانه های نور و شهید شرایطی فراهم می آوریم تا در راستای تحکیم زیرساخت های انقلاب و کشور حرکت شود.

وظیفه ی ما در پاسداشت راه شهدا بسیار سنگین است

 سرهنگ پاسدار«سعید بهشتی راد» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه با تقدیر از شهرداری  به واسطه توجه به خانواده شهدا و ایثارگران بیان داشت: هیچ زبانی قادر به تشكر از مقام شامخ خانواده معظم شهدا نیست و مسلما وظیفه ی ما در پاسداشت راه شهدا بسیار سنگین است.

وی با اشاره به طرح پلاک افتخار در سازمان فرهنگی از دکتر طلوعی به عنوان مدیری جهادی در توجه به حوزه ایثار و شهادت و سایر بخش های مدیریت شهری یاد کرد.

تکریم از خانواده ی شهدا وظیفه همگانی است

حجت الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با بیان اینکه تکریم از خانواده ی شهدا وظیفه همگانی است، گفت: اکنون وظیفه همه مسئولان و مردم است که از خانواده‌های شهدا تکریم و تجلیل کنند.

وی با تقدیر از شهرداری کرمانشاه در زمینه ی نام گذاری کوچه و معابر شهر به نام شهدا افزود: طرح پلاک افتخار و خانه های نور و شهید می تواند نقش قابل توجهی در معرفی جایگاه کرمانشاه در تاریخ جبهه و جنگ داشته باشد که جای تحسین دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: ما مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و هرچه داریم از برکت آنها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها