رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا:

خدمت رسانی به محرومان حرکت در مسیر رضای الهی است

حجت‌الاسلام «صالحی نسب» در نشست هم‌افزایی روسای عقیدتی سیاسی نزاجا در شرق کشور گفت: نیروی زمینی خدمت رسانی به مردم مناطق محروم مرزی شرق کشور را حرکت در مسیر الهی می‌داند زیرا خدمت به محرومان باعث دلگرمی مردم و کسب رضایت خداوند منان می‌شود.
کد خبر: ۴۶۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ - 08July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست هم‌افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات روسای عقیدتی سیاسی‌های  یگان‌های جدید و قدیم مستقر در نوار مرزی شرق کشور با حضور حجت الاسلام‌ «شعبانعلی صالحی نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا و به میزبانی قرارگاه منطقه‌ای شمال‎شرق نزاجا برگزار شد.

حجت الاسلام صالحی نسب در این نشست اظهار داشت: اقدامات فرهنگی  در مناطق مرزی علاوه بر آن که باید برای کارکنان وظیفه و کادر تأثیرگذار باشد، باید در آن به تأثیرگذاری بر ساکنان و اهالی مناطق مرزی نیز توجه شود.

خدمت رسانی به محرومان ،حرکت در مسیر رضای الهی است

وی با اشاره به دستور ویژه فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: نیروی زمینی به پیروی از دستور امیر ولایی فرمانده کل ارتش مبنی بر حضور، تأمین امنیت و خدمت رسانی به مردم مناطق محروم مرزی شرق کشور  و آب‌رسانی به روستاهای مرزی استان سیستان بلوچستان، این  اقدامات را حرکت در مسیر رضای الهی می‌داند زیرا خدمت به محرومان باعث دلگرمی مردم و کسب رضایت خداوند منان می‌شود.

خدمت رسانی به محرومان ،حرکت در مسیر رضای الهی است

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا تصریح کرد: علاوه بر خدمت‌رسانی‌هایی مانند راهسازی، پل‌سازی، اهدای جهیزیه به زوجین، توزیع بسته‌های معیشتی، آب‌رسانی به روستاهای محروم و اقدامات ضدکرونایی، اقدام در راستای تأمین امنیت مرزنشینان و برنامه‌های فرهنگی باعث قوت قلب هم‌وطنان مستقر در این مناطق، رونق گرفتن معیشت روستایی مشتمل بر کشاورزی و دامداری و بازگشت مرزنشینان مهاجر به شهرها از حاشیه شهرها به روستاهای مرزی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار