رئیس موسسه راهیان کوثر آذربایجان غربی:

پرورش خلاقیت دانش‌آموزان در مدارس راهیان کوثر اولویت مهم مسئولان است

«وفاکار» گفت: پرورش خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان در حال تحصیل در مدارس راهیان کوثر از اولویت‌های مهم مسئولان این مدارس است.
کد خبر: ۴۶۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ - 08July 2021

لزوم تلاش برای پرورش خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان مدارس راهیان کوثر

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «حسین وفاکار» رئیس موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر آذربایجان غربی امروز، در نشست هم اندیشی با معلمان مقاطع مختلف تحصیلی، اظهار داشت: باید از تعطیلات تابستانی برای پرورش و رشد خلاقیت دانش آموزان حداکثر استفاده را برد.

وی با بیان اینکه مدارس دخترانه و پسرانه فراخور امکانات خود نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف اقدام می‌‌کنند، اضافه کرد: با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا، امر تدریس را با سختی مواجه کرده است، ولی با این همه تلاش می‌کنیم، در تعلیم و تربیت دانش آموزان وقفه ایجاد نشود.

رئیس موسسه فرهنگی و آموزشی راهیان کوثر آذربایجان غربی به برپایی اردوهای مجازی راهیان نور و مناطق دیدنی، آشنایی با شهداء، مسابقات کتاب خوانی، داستان نویسی، نمایش و تئاتر، نقاشی مجازی در قالب فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی اشاره کرد.

وی اضافه کرد: همچنین برخی مدارس نسبت به استعدادیابی ورزشی، برپایی مسابقات ورزشی، بازی‌های محلی، آموزش مجازی شطرنج و ... مبادرت کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار