امام جمعه موقت بوشهر مطرح کرد؛

جوان‌گرایی و داشتن روحیه انقلابی شاخصه‌های دولت اسلامی

«جمالی» با بیان اینکه وحدت بیشتر و یک‌دلی و همدلی سرمایه ارزشمند برای روزهای سخت پیش رو است گفت: جوان‌گرایی و داشتن روحیه انقلابی به عنوان شاخصه‌های دولت اسلامی
کد خبر: ۴۶۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵ - 08July 2021

جوان‌گرایی و داشتن روحیه انقلابی شاخصه‌های دولت اسلامیبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» امام جمعه موقت بوشهر امروز در نشست با جمعی از  نیروهای انقلابی استان بوشهر با تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط جبهه انقلاب در دوران انتخابات، حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را اولویت دولت جدید عنوان کرد.

وی با اشاره به جوان‌گرایی و داشتن روحیه انقلابی به عنوان شاخصه‌های دولت اسلامی مورد تأکید در بیانیه گام دوم انقلاب، میدان جدید را فرصت خدمت به مردم قدرشناس دانست و گفت: مهمترین برنامه دولت آیت‌الله رئیسی برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال‌زایی است.

امام جمعه موقت بوشهر جبهه انقلاب را از هر گونه سهم‌خواهی دور دانست و افزود: افراد فرصت طلب هیچ ارتباطی با تفکر جهادی و انقلابی ندارند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان بوشهر اضافه کرد: وحدت بیشتر و یک‌دلی و همدلی سرمایه ارزشمند برای روزهای سخت پیش رو است.

جمالی با اشاره به روحیه ولایت‌مدار شهید قاسم سلیمانی، جوانان متخصص، پرتلاش و متعهد بوشهری را از سرمایه‌های ارزشمند و بی‌بدیل استان ولایتمدار و دارالحماسه بوشهر دانست و گفت: خط مسیر و حرکت همان راه سردار دل‌ها یعنی شاگردی مکتب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار