فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی

شهید «سعید مجیدی» مصداق آیه شریفه «وَ مِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ» بود

سردار کریمی گفت: شهید والامقام سردار سعید مجیدی که روحیه قرآنی و عشق به اهل بیت (ع) همواره در روحیات و رفتارهای او موج می‌زد از منتظران واقعی شهادت بود، در واقع شهید مجیدی مصداق آیه شریفه «وَ مِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ» بود.
کد خبر: ۴۶۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱ - 09July 2021

شهید «سعید مجیدی» مصداق آیه شریفه «وَ مِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ» بودبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار با خانواده معظم شهید والامقام سردار «سعید مجیدی» اظهار کرد: شهدا در مسیری که با خداوند متعال معامله کردند از جان و مال خود گذشتند تا علاوه بر اینکه ارزشهای الهی را برای ما تثبیت کنند سربلندی و عزت را برای ملت به ارمغان بیاورند.

کریمی گفت: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی برگرفته از مجاهدت ها و جانفشانی های شهدا در همه عرصه ها است و شهدا با رفتار خود نقطه اوج دفاع از ارزش های دینی و انقلابی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین پیام امروز شهدا دفاع همه جانبه از ارزشها است چراکه این عزیزان برای انجام این رسالت تا پای جان ایستادگی کردند و ما باید به این پیام مهم توجه داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: پدران و مادران شهدا علاوه بر اینکه خودشان با تربیت فرزندانی انقلابی و مجاهد از جمله السابقون هستند همچنین با تقدیم فرزندان برومندشان در راه اسلام در نزد خداوند عزیزتر می شوند.

کریمی اضافه کرد: خانواده معظم شهدا بزرگترین توفیق الهی را کسب کردند و با تربیت و تقدیم عزیزشان در کار شهید سهیم هستند و لذا تکریم خانواده معظم شهید یک وظیفه دینی و انقلابی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: شهید والامقام سردار سعید مجیدی که روحیه قرآنی و عشق به اهل بیت(ع) همواره در روحیات و رفتارهای او موج میزد از منتظران واقعی شهادت بود و سال ها برای گرفتن این جایگاه ارزشمند مجاهدت کرد و در واقع شهید مجیدی مصداق آیه شریفه «وَ مِنْهُمْ مَنْ ینْتَظِرُ» بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار