فرماندار ویژه شهرستان میانه:

مدافعان حرم شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند

«مشایخی» گفت: آرامش کنونی کشور به برکت مجاهدت، ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع وطن و حرم است که مظهر عزت و سرافرازی ایران اسلامی و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند.
کد خبر: ۴۶۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ - 09July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «محمدرضا مشایخی» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در پیامی شهادت «رضا صفدری» مدافع حرم اهل بیت(ع) را تسلیت گفت.

متن پیام «مشایخی» بدین شرح است:

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر شهرستان میانه به عطر شهدا معطر خواهد شد و مردم شریف و شهید پرور با میزبانی از شهید مدافع حرم شهید والامقام «صفدری» با آرمان‌های شهیدان، بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید پیمان خواهند کرد.

اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی و دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و امنیت و آرامش کنونی کشور نیز به برکت مجاهدت، ایستادگی و مقاومت شهدای مدافع وطن و حرم است که مظهر عزت و سرافرازی ایران اسلامی و شاگردان حقیقی مکتب اهل بیت (ع) هستند که جان خویش را در راه دفاع از اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالصانه نثار كردند.

شهادت پرافتخار شهید «صفدری» از غیور مردان بخش ترکمانچای میانه که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام به لقاء حق نائل شد را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، نیروهای سلحشور نظامي و انتظامي و خانواده محترم ايشان، همرزمان و امت شهيدپرور شهرستان میانه و ترکمانچای تسليت عرض مي‌کنم و از خداوند منان غفران الهی و همجواری روح مطهر آن شهيد والامقام با ارواح شهداي کربلاي حسيني و صبر و سلامتی برای بازماندگان شريف  مسئلت می‌نمایم.

محمدرضا مشایخی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار