یادداشت/

سپاه در فسادستیزی نقطه امید مردم است

سپاه در فسادستیزی که نقطه امید مردم است ثابت کرده که اول اقدام می‌کند و پس از آن اخبار را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد تا پیام امیدبخشی برای دوستداران انقلاب باشد.
کد خبر: ۴۶۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ - 09July 2021

سپاه در فسادستیزی نقطه امید مردم استگروه استان‌های دفاع‌پرس_ «علی ابراهیمی گتابی»؛ شاید مَثَل، «خواب پاسبان، چراغ دزده» را شنیدید. عقل و منطق حکم می‌کند که در منطقه‌ای که جولانگاه سارقان و راهزنان است، حضور فعال و رجزخوانی پاسبان و مجری قانون بیشتر نیاز است.

این یک اصل روانی از صدر اسلام بوده و هست! رجزخوانی امیرالمومنین (ع) در مقابل سپاه کفر؛ و یا شاید بار‌ها شنیده اید رجز خوانی و اعلام حضور داروغه و پاسبان شهر‌ها در محله‌های قدیمی در سال‌های دور.

رجز خوانی (منظور، رجز همراه با عمل) یک اصل روانی است که مهمترین هدفش ایجاد رعب و وحشت در دل برهم زنندگان امنیت و ارامش جامعه در حوزه‌های مختلف است. در این سال‌ها هم بزرگترین رجزخوان انقلاب، خود رهبر معظم انقلاب است که کلام نافذش در هشدار‌ها به مخاطبین داخلی و خارجی بدون مماشات رایج در برخی نهاد‌های فرهنگی سیاسی در مبارزه با اژد‌های هفت سر فساد را بار‌ها شاهد بودیم.

اگر قرار باشد جبهه حق، حرف حق را به بهانه اینکه در این زمان مصلحت نیست و یا رسانه‌های ضد انقلاب سوءاستفاده می‌کنند، نزند؛ و ملاحظه بوقچی‌های معاندین را کرد، خلاف نص صریح فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرمودند: «مومن حرفی را که حق است و یا کاری را که خوب است بخاطر ملاحظه دیگران آن را ترک نمی‌کند» (۱۰ مرداد ۷۸)

اگر غیر از این بود رجزخوانی تواَم با عمل سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی در مقابل «استکبار بیرونی» و سردار سلامی و دیگر دلسوزان نظام در مقابل «استکبار درونی» معنا پیدا نمی‌کرد! اینکه خط و ربط شبکه‌های معاند سواستفاده گری است در آن شکی نیست و از رسانه دشمن جز دشمنی چیز دیگری انتظار نمی‌رود، اما تعجبم از برخی اصحاب رسانه‌های داخلی است که بدون داشتن سواد رسانه‌ای درست! درک مناسبی از پیام فرمانده سپاه کربلا در این برهه حساس زمانی در برخورد قانونی با مفسدین ندارند!

علیرغم اینکه بار‌ها شاهد بودیم که سپاه به تاسی از سیره فرمانده معظم کل قوا، حرفی را که به زبان جاری می‌کند با قاطعیت و بدون مماشات عمل می‌کند و نشان داد که در جریان اتفاقات و حوادث مختلف جامعه از قبیل: سیل و کرونا و... همیشه با مردم بوده و حافظ انقلاب و ابایی از دفاع از حقوق به حقه مردم در هر شرایطی ندارد.

وقتی متولیان دستگاه قضاء نگرانی خود را از اقدام مخل کننده امنیت اقتصادی جامعه بیان می‌کنند، نظیر اظهارات معاون دادستان کل کشور در خصوص نگرانی از بی‌تدبیری‌ها، ترک فعل‌ها و امحاء اسناد دولتی و ... طبیعی است که سپاه به عنوان ضابط قضایی برای دفاع از حقوق عامه در چارچوب اختیاراتی که قانون داده اقدام کند! و این اقدام عجیبی نیست، اما برخی‌ها در داخل دایه دلسوزتر از مادر شدند و همراه با جریان رسانه‌ای مخالف نهاد‌های انقلابی، این کلام فرمانده شجاع و قاطع سپاه را آب در آسیاب دشمن ریختن می‌دانند!

بار‌ها سردار مسلمی اعلام کرد که «خط قرمز سپاه، مردم و انقلاب است و این دفاع در چاچوب قانون، زمان و مکان ندارد.» سپاه در فسادستیزی که نقطه امید مردم است ثابت کرده که اول اقدام می‌کند و پس از آن اخبار را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد تا پیام امیدبخشی برای دوستداران انقلاب باشد. حال اینکه برخی قلم به دستان مدعی به ظاهر انقلابی از خبر فسادستیزی سپاه خوششان نمی‌آید حتما باید در انقلابی گری خود شک کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار