امام جمعه سرپل ذهاب:

استکبار جهانی در تلاش است که مطالبات مردم را سیاسی کند

حجت‌الاسلام فاطمی نسب گفت: دولت منتخب در شرایطی روی کار می‌آید که در کشور مطالبات بسیاری وجود دارد و استکبار جهانی هم در تلاش است که مطالبات را سیاسی کرده و آنرا به سمت خشونت و آشوب‌های سیاسی سوق دهد.
کد خبر: ۴۶۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ - 09July 2021

ستکبار جهانی در تلاش است که مطالبات را سیاسی نمایدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، اظهار داشت: رئیس جمهور منتخب مردم در اواسط مرداد با تنفیذ حکم ریاست جمهوری عمر چهار ساله دولت خود را در خطیرترین زمان‌ها و حساس‌ترین مقاطع بصورت رسمی آغاز خواهد کرد.

وی افزود: دولت منتخب در شرایطی روی کار می آید که در کشور مطالبات بسیاری وجود دارد و استکبار جهانی هم در تلاش است که مطالبات را سیاسی کرده و آنرا به سمت خشونت و آشوب‌های سیاسی سوق دهد.

فاطمی نسب با اشاره به تلاش استکبار برای مصادره نتیجه انتخابات ابراز داشت: جریان‌ها و افرادی که مردم را با هر نحوی به تحریم کردن انتخابات و عدم حضور در پای صندوقهای رای دعوت می کردند اکنون به میدان آمده و سعی در مصادره به مطلوب مطالبات به حق مردم به نفع خود دارند.

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه اذعان داشت: جریانات انقلابی اکنون انتظار دارند که رویکردها و شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور  منتخب محقق شود .

وی تصریح کرد: افرادی که به سودای رسیدن به پست و مقام در حال مطالبه گری هستند ولی دنبال سهم خواهی بوده و طبیعی است که طیف وسیعی از این افراد به اهداف خود نرسیده و آنگاه ندای مطالبه و نقد را بلند می کنند.

فاطمی نسب اذعان داشت: مردم شریف، صبور و نجیب ایران اسلامی در سالهای اخیر قامتشان زیر بار مشکلات متعدد خم شده اما تاب آورده و اکنون با دولت جدید چشم به آینده دوخته و انتظارکاهش و رفع مشکلات را دارند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: دولت سیزدهم به حسب وعده های خود باید تمام توان خودرا برای تحقق دولت اسلامی بر مبنای منظومه فکری امامین انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بکار گیرد و شبانه روز تلاش کند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را سامان دهد.

وی در ادامه به مشکلات قطعی برق در شهرستان اشاره کرد گفت: خاموشی های کلافه کننده در کشور و شهرستان باعث دلخوری مردم شده است که امیدواریم مسئولین برای رفع این مشکل برنامه ریزی مناسبی انجام دهند.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت امام جواد علیه السلام اشاره کرد و بیان داشت: امام جواد علیه السلام در دوران زندگی کوتاه خود به جهاد با کفر و طاغوتیان گذشت و در نوجوانی به رهبری امت اسلامی منصوب شد و در جوانی و سن ۲۵سالگی به شهادت رسید.

وی افزود: امام جواد علیه السلام همچون سایر امامان معصوم برای ما الگو و مقتدا هستند که باید از سیره زندگانی آنها در زندگی خود استفاده کنیم.

فاطمی نسب سالروز ازدواج آسمانی امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه (س) و سالروز کشف حجاب و قیام خونین مسجدگوهرشاد را از دیگر مناسبتهای پیش روعنوان کرد وگفت: حجاب و عفاف باعث پیشگیری از بروزو ظهور ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی در جامعه میشود که لازم است توسط همه مردم در رعایت آنها اهتمام صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها