امام جمعه الشتر:

تریبون نماز جمعه برای بی‌آبرو کردن مسئولین نیست

حجت الاسلام امیدی گفت: تریبون نماز جمعه برای حمله و بی‌آبرو کردن مسئولین نیست.
کد خبر: ۴۶۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ - 09July 2021

تریبون نماز جمعه برای بی‌آبرو کردن مسئولین نیستبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «مراد امیدی» امام جمعه الشتر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته  این شهر، اظهار داشت: آبادانی شهر و دیار بر اساس روایات باعث خوش‌اخلاقی مردم می‌شود و متأسفانه امروز از نبود شهری زیبا بی‌بهره هستیم تا خوش‌اخلاقی بین مردم رواج پیدا کند.

وی با اشاره به‌ضرورت ایجاد فضای زیبا در سطح خیابان‌ها و کوچه‌ها، افزود: با کمک مسئولین و مردم به دنبال به ثمر رساندن این موضوع حیاتی خواهیم بود.

امام‌جمعه الشتر به مشکل ورودی و خروجی شهرستان سلسله اشاره داشت و عنوان کرد: راه‌های ارتباطی به بیرون از شهرستان و ازجمله به پایتخت با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است که سعی و تلاش خود را درزمینهٔ رفع این مشکل به کارخواهیم برد.

وی تصریح کرد: ما از نهج‌البلاغه یاد گرفتیم که قاعده صحرا را در زندگی خود اجرا کنیم یعنی اینکه همه‌چیز مسئولین در دید مردم باشد و بنابراین قاعده‌ فهرست اموال خود را به مردم ارائه خواهم کرد.

امیدی گفت: تریبون نماز جمعه برای حمله و بی‌آبرو کردن مسئولین نیست، البته در محیط کار به‌طور جد از مسئولین شهرستان کارخواهیم کشید.

امام‌جمعه الشتر با اشاره به موضوع تاریخی عقیل و درخواست خود از امیر مؤمنان (ع) برای دریافت پول از بیت‌المال، بیان کرد: هیچ تفاوتی بین کار مردم و اقوام من قائل نباشید و قرار نیست از عنوان و پست در ادارات سوءاستفاده شود.

امیدی گفت: ما طرفدار مظلوم و مستضعفین خواهیم بود چون وجود مبارک و نازنین امام عصر (عج) نیز طرفدار مستضعفین‌ها خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها