نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

سابقه «احمد جبرئیل» در اذهان ملت‌های منطقه جاودانه باقی می‌ماند

حجت‌الاسلام محمدی در پیامی درگذشت «احمد جبرئیل» را تسلیت گفت و نوشت: سابقه درخشان او در اذهان ملت‌های منطقه جاودانه باقی می‌ماند.
کد خبر: ۴۶۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹ - 09July 2021

سابقه «احمد جبرئیل» در اذهان ملت‌های منطقه جاودانه باقی می‌ماندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام علی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پیامی درگذشت «احمد جبرئیل» را تسلیت گفت.

متن پیام او بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت برادر عزیز، مجاهد نستوه و خستگی‌ناپذیر مرحوم احمد جبرئیل مؤسس و دبیرکل فقید جبهه خلق برای آزادی فلسطین را به ملت بزرگ فلسطین و گروه‌های مقاومت اسلامی در سرتاسر منطقه غرب آسیا و جهان اسلام و همچنین خاندان مکرم ایشان، تسلیت عرض می‌نمایم.

مرحوم احمد جبرئیل تجسم عینی ارزش‌های اسلامی، ایثار، فداکاری، جوانمردی و دفاع از حق بود. سابقه درخشان و ارزشمند این شخصیت پرتلاش در راه مبارزه برای آزادی قدس شریف که عمر پربرکت خود را وقف فلسطین کرد، برای همیشه در اذهان و وجدان ملت‌های مسلمان و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی و صفحات زرین تاریخ مبارزه با اشغالگری و نظام سلطه و استکبار جاودانه خواهد ماند.

از خداوند متعال مسألت می‌نمایم که ایشان را با انبیاء و اولیای خویش و شهدای والامقام جبهه مقاومت اسلامی محشور و به بازماندگان صبر و اجر مرحمت فرمایند.

علی محمدی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار