فرمانده کل ارتش در بازدید از گروه ۴۱۱ مهندسی پیامبر اعظم نزاجا:

ارتش با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد

سرلشکر موسوی با تأکید بر اینکه ارتش با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد، گفت: ارتش، ارزش‌ها و خصوصیات خوب و والایی دارد که یکی از آن‌ها حضور به‌موقع در صحنه است.
کد خبر: ۴۶۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ - 10July 2021

بازدید فرمانده کل ارتش از گروه ۴۱۱مهندسی پیامبر اعظم نیروی زمینی ارتش در بروجردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در گروه ۴۱۱ مهندسی پیامبر اعظم (ص) نیروی زمینی ارتش در بروجرد از بخش‌های مختلف این یگان بازدید کرد.

وی در این بازدید در جمع فرماندهان و کارکنان گروه ۴۱۱ مهندسی پیامبر اعظم نزاجا، اظهار داشت: یک ارتشی از اول صبح که وارد کار می‌شود، کارش عبادت است و خانواده‌ی ارتشی که همراه اوست در این ثواب شریک است و آن‌ها حقیقتاً شایسته بهترین‌ها هستند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: امروز ارتش، ارزش‌ها و خصوصیات خوب و والایی دارد که قابل بیان است و یکی از آن‌ها حضور به‌موقع در صحنه است. وقتی قرار است پای نظام بایستد و تو دهنی به دشمن بزند، حضور پیدا می‌کند و یکی از این صحنه‌ها حضور گسترده کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان در انتخابات ریاست جمهوری بود که قریب به ۷۸ درصد در این اقدام ارزشمند شرکت کردند.

سرلشکر موسوی، ارتش را مصداق بارز «اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» دانست و گفت: ارتشی که با قاطعیت و اقتدار در مقابل دشمن می‌ایستد، طاقت دیدن دیدن گریه یک دختر بچه را ندارد و فوراً به کمک او می‌شتابد. امروز بحمدالله با برنامه‌ریزی و همت فرماندهان و کارکنان خدوم ارتش، تلاش خوبی برای رفع دغدغه‌های مردم سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار