مديركل حفظ آثار دفاع مقدس كرمانشاه:

جوانان را بايد با اتفاقات مهم دوران دفاع مقدس آشنا کنیم

سردار «باباخانی» گفت: باید جوانان را با اتفاقات مهم دوران جنگ تحمیلی آشنا کنیم و برای این منظور از ظرفیت‎ فضای مجازی استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۶۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵ - 11July 2021

جوانان را با يد ار اتفاقات مهم دوران دفاع مقدس آشنا کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتيپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در نشست هماهنگی برگزاری ویژه برنامه های سالروز عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه، با بیان اینکه باید جامعه به خصوص جوانان را با اتفاقات مهم دوران جنگ تحمیلی آشنا کنیم، گفت: باید از ظرفیت های فضای مجازی برای بیان جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس استفاده کنیم.

باباخانی با بیان اینکه باید به روزهای مهم دوران دفاع مقدس پرداخته شود، گفت: باید مناسبت های دفاع مقدس را برجسته کنیم تا مردم به ویژه جوانان با رخدادهای مهمی مثل عملیات مرصاد آشنا شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه از تصویب درج نام کرمانشاه در تقویم رسمی کشور به عنوان یک اتفاق مهم یاد کرد و افزود: این نامگذاری مقدمه ای برای آشنا سازی همگان با نقش مهم مردم استان کرمانشاه در دوران جنگ تحمیلی در دفاع از کشور است. در بیان نقش مهم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس همین کافی است که به بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به استان کرمانشاه جنگ تحمیلی از این استان آغاز و در همین استان خاتمه پیدا کرده است. 

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار