معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری:

پیشکسوتان ایثار و شهادت گنجینه‌های ارزشمند کشور هستند

«مردانی» گفت: شهدا انسان‌هایی بودند و هستند که همه‌جا می‌توانند به‌عنوان اسوه و الگو معرفی شوند؛ اما در کنار شهدا باید از تجارب ارزشمند پیشکسوتان ایثار و شهادت که گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس و کشور هستند هم به‌عنوان یک ظرفیت، نهایت استفاده را ببریم.
کد خبر: ۴۶۶۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ - 12July 2021

تشکیل جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری/// اصلاح شد

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای شورا، به ریاست «جعفر مردانی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

«مردانی» در این جلسه اظهار داشت: شهدا جان خود را سرمایه حفظ ملت و کشور کردند و اگر در این کشور امنیت، عزت و عظمت و اقتداری وجود دارد، مرهون ازجان‌گذشتگی شهداست.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از نمادهای تاریخی انقلاب اسلامی است و جلوه‌گاه ایثارگری‌ها و رشادت‌های بی‌نظیر مردانی است که در مقابل ابرقدرت‌های جهان، با کمترین امکانات ایستادگی کردند.

مردانی گفت: شهدا انسان‌هایی بودند و هستند که همه‌جا می‌توانند به‌عنوان اسوه و الگو معرفی شوند؛ اما در کنار شهدا باید از تجارب ارزشمند پیشکسوتان ایثار و شهادت که گنجینه‌های ارزشمند دفاع مقدس و کشور هستند هم به‌عنوان یک ظرفیت، نهایت استفاده را ببریم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: باید آیین‌های تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت همچون سال‌های گذشته به بهترین شکل در سطح استان برگزار شود؛ چراکه دفاع مقدس و آثار به‌جای مانده از آن، به‌ویژه آثار فرهنگی و معنوی آن، گنجینه‌های ارزشمندی هستند که برای مردم ما هویت‌بخشی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار