تحلیلگر مسائل سیاسی:

دشمنان برای قطع کردن حمایت مردم از دولت سیزدهم دست به کار شده‌اند

نیلوفری گفت: حجت‌الاسلام رئیسی بسیار با انگیزه است، به همین جهت دشمنان از هم اکنون در حال انجام جنگ نرم پیچیده‌ای هستند تا حمایت مردم از دولت را قطع کنند.
کد خبر: ۴۶۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ - 12July 2021

دشمنان برای قطع کردن حمایت مردم از دولت سیزدهم دست به کار شده‌اند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «بهزاد نیلوفری» تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگویی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفت، مستقر شد و استمرار دارد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در حال تبدیل شدن به یک الگوی موفق در سطح خاورمیانه و کشور‌های منطقه است به‌طوری که بسیاری از جنبش‌های آزادی بخش از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفتند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای منصرف کردن مردم از همراهی با انقلاب اظهار کرد: در دورانی که ایران دچار حملات فرقه‌های مخوفی همچون منافقین بود و روزانه در تهران ترور‌های زیادی انجام می‌دادند، حضور مردم باعث توقف حرکت آن‌ها شد. همچنین حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس نیز سبب شد، ایران با موفقیت از آن مرحله عبور کند.

 تحلیلگر مسائل سیاسی از راه‌اندازی یک جنگ شناختی و ادراکی در ۱۰ سال گذشته توسط دشمنان خبر داد و بیان کرد: این جنگ شناختی بر اساس علوم جامعه‌شناسی و روانشناسی پایه‌ریزی شده است. هدف دشمنان از این جنگ آن است که قوه ادراک و شناخت مردم را مدیریت کنند و به لایه‌های عمیق مغز انسان‌ها نفوذ کنند تا مهندسی ذهن انجام دهند.

وی به دولت سیزدهم و رئیس جمهور منتخب اشاره و عنوان کرد: ایران از چند نقطه دارای توانمندی‌هایی شده است؛ کشور از نظر نظامی، امنیتی و سیاسی به یک ثبات رسیده است. جمهوری اسلامی ایران در مقطعی قرار دارد که تمام تلاش و برنامه‌ریزی‌ها، برای رسیدن کشور در زمینه اقتصادی به یک ثبات است تا فسادی که در این سال‌ها بدخواهان داخلی و خارجی رقم زده‌اند، برچیده شود.

نیلوفری از سوابق مدیریت رئیس جمهور منتخب به‌عنوان یک نکته مثبت گفت و اظهار کرد: حجت‌السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی بسیار با اراده و با انگیزه وارد میدان شدند و امید بسیار زیادی است که در چهار سال آینده شاهد یک جهش خواهیم بود و به همین جهت دشمنان از هم اکنون در حال انجام یک جنگ نرم پیچیده هستند تا حمایت مردم از دولت را تحت شعاع قرار دهند و به‌نوعی همراهی آحاد ملت از دولت آینده را از بین ببرند.

وی افزود: سرمایه نظام، مردمی بودن آن است و مردم سالاری دینی یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که برای بسیاری از کشور‌های دیگر به‌ویژه منطقه تبدیل به الگو شده است؛ بنابراین جمهوری اسلامی ایران با حفظ این ویژگی می‌تواند نقشه دشمنان را همانند گذشته نقش بر آب کند و در این جنگ نرم پیچیده پیروز خارج شود.

منبع: رادیو گفت‌وگو

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار