فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تاکید کرد؛

ضرورت تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج

سردار «رفیعی آتانی» گفت: سپاه صاحب الامر(عج) در دوره جدید مدیریتی خود با تمام وجود به دنبال تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج است.
کد خبر: ۴۶۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷ - 12July 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رستمعلی رفیعی آتانی» امروز (دوشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: خط قرمز سپاه خط قرمز انقلاب و مردم است و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه قانونی سپاه در قانون اساسی است و در مسائل سیاسی دنبال مصادیق و اشخاص نبوده و آن چیزی که برای سپاه دیده شده پشتیبانی از مسئولان و خادمان ملت است.

وی با اشاره به اینکه سپاه برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در خارج از مرزها نیروی قدس سپاه را تشکیل داد، افزود: تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر (عج) براساس این هدف به صورت مستشاری در سوریه حاضر شده و حماسه‌ای عظیم را با فرماندهی سردار شهید سلیمانی و استان‌های دیگر و جبهه‌های دیگر مقاومت در این کشور رقم زد و امروز نیاز به حضور میدانی در سوریه نیست و به صورت کاملا محدود عملیات مستشاری انجام می شود.

سردار آتانی به فعالیت های سپاه در زمینه مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: قرارگاه شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا به کمک وزرات بهداشت آمد و در این زمینه بسیج هیچ گونه کوتاهی نکرده است و تمامی ماموریت های ابلاغ شده همچنان در سراسر کشور ادامه دارد.

وی اضافه کرد: سپاه صاحب الامر (عج) ۲ مرکز را در اختیار وزارت بهداشت قرار داده و همچنان هم آمادگی دارد تا مکان‌های دیگری را در اختیار آنها قرار دهد، البته سپاه استان در زمینه کمک مومنانه هم با تمام وجود در خدمت محرومان و آسیب دیدگان کرونایی است.

این مسئول ابراز داشت: ارتباط با معتمدان، دانشجویان، بسیجیان در سراسر استان قزوین یکی از اولویت‌های اصلی سپاه صاحب الامر(عج) در دوره جدید مدیریتی است و در این مسیر هیچ گونه حلقه‌ای را در دور خود ایجاد نکرده ایم.

سردار آتانی گفت: سپاه اهل رسانه را ابزاری برای خواسته‌های شخصی و حتی سازمانی نمی دادند بلکه رسانه را پیوند ناگسستنی ملت و سپاه و سکویی برای پیشبرد اهداف انقلاب و پیشرفت اهداف ملت می داند.

وی افزود: نبود رسانه منجر به ایجاد فضای غبارآلود در استان قزوین می شود و اهالی رسانه رزمندگان خط اول جامعه فکری کشور و استان هستند و باید حرف جامعه را به مسوولان انتقال دهند.

این مسئول گفت: اهالی رسانه باید صادقانه، دغدغه مند و با ملاحظه ادبیات انقلاب اسلامی مطالب را پیگیری و رصد کنند تا بدین وسیله منجر به پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر استان قزوین شویم.

سردار آتانی اضافه کرد: نسل های مختلف سپاه پاسداران مانند هشت سال دفاع مقدس در تمامی دوران ها آمادگی شهادت در مسیر اسلام و ایران را دارد تا بدین وسیله زمینه پیشرفت کشور فراهم شود و ملت ایران به اوج برسد.

وی اظهار داشت: سپاه براساس ضرورت و نیاز های مردم به صورت پیشگام وارد صحنه می شود و برای تحقق این مهم از هیچ گونه تلاش و کوشش دریغ نمی کند.

این مسئول تصریح کرد: امروز هم سپاه با تمام توان در خدمت نظام و دولت برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی قدم برداشته و از هرگونه اقدامی برای عزت و سربلندی ایران استقبال می کند.

سردار آتانی افزود: تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج برنامه های اصلی سپاه صاحب الامر (عج) است، البته تا به امروز هم به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است ولی از این به بعد هم با قدرت بیشتری مسیر خود را ادامه خواهد داد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان داشت: بسیج اقشار با توجه به گستردگی و تخصص های موجود در استان توانمندی بسیار بالایی دارد و باید با پشتیبانی رسانه ای از آنها حمایت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار