مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران:

معنویت در امور باعث توسعه و پیشرفت می‌شود

«نجفی» گفت: هر جایی که معنویت سرلوحه تمام امور شود می‌تواند توسعه و پیشرفت آن امور را نیز تضمین نماید.
کد خبر: ۴۶۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ - 12July 2021

معنویت در امور باعث توسعه و پیشرفت می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباسعلی نجفی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران ظهر امروز در نشست مشترک با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اظهار داشت: این اداره کل با تمام توان خود در حیطه وظایف ذاتی خود بمنظور ترویج و اشاعه این فریضه مهم عبادی از هیچ کوششی دریغ نکرده و با درایت و پشتکار اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل توانسته اقدامات گسترده‌ای در این خصوص انجام دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه درک مقوله امربه معروف و نهی از منکر می‌تواند ما را به سوی رشد و اعتلای فرهنگی و فهم ارزش‌ها رهنمون سازد، اظهار داشت: هر جایی که معنویت سرلوحه تمام امور شود می‌تواند توسعه و پیشرفت آن امور را نیز تضمین نماید.

نجفی به اقدامات انجام شده توسط شورای امربه معروف و نهی از منکر این اداره کل اشاره و تصریح کرد: الحمدالله با تلاش و همت تمامی اعضاء شورای این مجموعه و کلیه کارکنان خدوم فعالیت‌ها و اقدامات بسیار گسترده‌ای در زمینه گسترش و اشاعه این فریضه الهی در درون و برون مجموعه صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در ادامه به مقوله نظم و انضباط فردی اشاره و اظهار داشت: نظم و انضباط مهم‌ترین عامل جهت اجرای فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر بوده که می‌بایست هر مسلمان متعهد آن را در سرلوحه کاری خویش قرار دهد.

یادآور می‌شود، آموزش رانندگان حمل و نقل عمومی و کارکنان مجموعه با هدف شناخت درست و صحیح از مقوله امر به معروف و نهی از منکر، فضاسازی تبلیغی در سطح جاده‌های استان و اطلاع رسانی عملکرد راهداران از سوی ستاد از جمله مصوبات نشست مذکور بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار