مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران:

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بزرگترین افتخار را برای ملت ایران رقم زدند

حجت‌الاسلام یوسف‌پور گفت: خانواده‌های معزز شهدا با ایثار و گذشت خود بزرگترین افتخار را برای ملت ایران رقم زدند.
کد خبر: ۴۶۶۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ - 13July 2021

خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بزرگترین افتخار را برای ملت ایران رقم زدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام جواد یوسف‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در دیدار با خانواده شهیدان منوچهر صالحی و رستم رمضانی در شهرستان‌های قائم‌شهر و آمل ضمن ادای تعظیم و تکریم نسبت به مقام شامخ شهیدان و ارج نهادن به آرمان‌های والای شهدا اظهار داشت: خانواده‌های معزز شهدا با ایثار و گذشت خود بزرگترین افتخار را برای ملت ایران رقم زدند.

وی با بیان اینکه نظام و انقلاب ما مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران است افزود: سرکشی از این خانواده‌ها که تمام هستی خود را تقدیم نظام کردند بسیار با ارزش است.

حجت‌الاسلام یوسف‌پور تصریح کرد: شأن خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان آنقدر بالا است که زبان انسان در مقابل آن عظمت و بزرگی این عزیزان قاصر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: شهدا میراث گران‌بهایی چون امنیت و آرامش را برای ما به یادگار گذاشتند؛ لذا ادامه راه شهیدان، انتظار خانواده‌های معظم شهدا از سوی آحاد جامعه و مسئولان و کارگشایی مشکلات ایثارگران، احترام به فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار