مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد؛

ضرورت برنامه‌ریزی برای برگزاری پرشور مراسم‌ دهه ولایت و محرم

حجت‌الاسلام قدرتی بر ضرورت برنامه‌ریزی برای برگزاری پرشور مراسم‌ دهه ولایت و ماه محرم با حفظ پروتکل‌های بهداشتی در این استان تاکید کرد.
کد خبر: ۴۶۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ - 13July 2021

ضرورت برنامه‌ریزی برای برگزاری پرشور مراسم‌ دهه ولایت و محرم

به گزارش  دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی» مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان در سومین جلسه کانون مداحان لرستان با موضوع غدیر و محرم با تاکید بر برگزاری مراسم پرشور دهه ولایت، از کانون مداحان خواست با برنامه ریزی درست و دقیق در برگزاری برنامه‌های ویژه دهه ولایت تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام ویژه محرم، از کانون مداحان خواست تمام توان خود را به کار گیرند که امسال با توجه به تجربه‌ای که از سال گذشته در بحث محرم و کرونا دارند تمام ظرفیت تشکل‌های دینی را در راستای بستر سازی برای برپایی محرمی پرشور و استفاده آحاد مردم از برنامه‌های هیئت‌ها با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به کار گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان ضمن تاکید بر برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت تمامی اعضای کانون مداحان، از رئیس کانون خواست تا از نظرات همه مداحان شاخص استان در برنامه ریزی محرم بهره برداری شود.

بنابراین گزارش، در ادامه این جلسه هر کدام از اعضای کانون مداحان به طرح دیدگاه‌های خود در بحث موضوع جلسه پرداختند و در پایان مواردی به تصویب اعضای کانون رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها