فرمانده انتظامی فردیس:

شهدا پایه‌گذاران امنیت جامعه هستند

سرهنگ «ملکی» گفت: شهدا پایه‌گذاران امنيت جامعه هستند لذا ما وظیفه داریم از این امنيت ايجاد شده پاسداری کنیم و رهرو راه شهدا باشیم.
کد خبر: ۴۶۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸ - 13July 2021

شهدا پایه‌گذاران امنیت جامعه بودندبه گزارش دفاع‌پرس از فردیس، سرهنگ «کامران ملکی» فرمانده انتظامی شهرستان فردیس امروز در ديدار با خانواده شهيد «داوود مهری داوان» شهيدان را يادبود ارزش‌های انسانی دانست و اظهار داشت: حقيقت شهادت، حقيقت عظيمی است كه توفيق رسيدن به اين مقام الهی هميشه در رفتار و كردار شهدا جلوه‌گری می‌کرد.

وی مطرح کرد: ايستادگی تحسين برانگيز فرزندان برومند اين سرزمين در برابر دشمن، جلوه‌های بی‌مانندی از شهادت و ايثار را آفريد که اگر در پاسداشت آن کوتاهی کنيم، به فرهنگ و تاريخ مردم اين سرزمين جفا کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: روحيه شهدا شهامت و شجاعت است؛ روحیه‌ای كه اساس و بنيان آن بر ايمان و اعتقاد به خدا استوار است. آن‌ها تا آخرين قطره خونشان پای آرمان‌هایشان ايستادگی کردند و اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم و پليد خود برسند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و دلاورمردی‌های شهدا و رزمندگان اسلام در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بیان داشت: عزت اسلام و امنيت امروز ما مرهون خون شهدا است. آن‌ها پایه‌گذاران امنيت جامعه بودند؛ ما وظیفه داریم از این امنيت ايجاد شده پاسداری کنیم و رهرو راه شهدا باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدیه از صبر و استقامت خانواده اين شهيد گران‌قدر تجليل کرد. شهید والامقام «داوود مهری داوان» از سربازان ژاندارمری سابق بوده که در تاریخ 13 آذر سال 1361 در منطقه بانه کردستان حین درگیری با اشرار و عوامل ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها