طی پیامی؛

سردار «کارگر» درگذشت پیشکسوت تبلیغات سپاه در دفاع مقدس را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی درگذشت «محمدرضا قادری» پیشکسوت هنری و تبلیغات سپاه پاسداران در دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ - 14July 2021

سردار کارگر درگذشت پیشکسوت هنری و تبلیغات سپاه پاسداران را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در پیامی درگذشت «محمدرضا قادری» هنرمند پیشکسوت دفاع مقدس و از رزمندگان تبلیغات سپاه در دوره جنگ را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت هنرمند متعهد، ارزشی و انقلابی، مرحوم محمد رضا قادری باعث تاثر و تالم عمیق جامعه هنری به ویژه پیشکسوتان تبلیغات و روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

مرحوم قادری از سال‌های اولیه پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله در هشت سال دفاع مقدس تا امروز، عمر خود را در راه خدمت به هنر ارزشی و رسالت محور صرف کرد و حاصل این تلاش‌ها، خلق آثاری ارزشمند، فاخر و ماندگار است که همواره نام او را ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این مرز و بوم قرار خواهد داد.

فقدان این هنرمند توانا و انقلابی را به جامعه هنری کشور، خانواده مکرم، یاران و همکاران دیرین وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان و داغدیدگان ارجمند، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت دارم.

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار