مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

عملکرد متولیان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب قابل قبول نیست

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: عملکرد متولیان امر در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی در جامعه قابل قبول نبوده و جای انتقاد دارد.
کد خبر: ۴۶۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ - 14July 2021

سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، اظهار داشت: عملکرد متولیان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی در جامعه قابل قبول نبوده و جای انتقاد دارد؛ چراکه وضع کنونی در این حوزه به‌هیچ عنوان زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: متولیان این حوزه، اقدامات مناسب و جدی ندارند و یا اینکه کارهای آن‌ها صوری بوده و جنبه تشریفاتی دارد؛ با این وجود، معتقدم که مصوبات و تصمیم‌‌گیری‌های خوبی در خصوص ترویج حجاب و عفاف وجود دارد؛ اما دستگاه‌ها صرفاً به برنامه‌های تشریقاتی و نامه‌نگاری در این خصوص اکتفا می‌کنند.

سردار عباسقلی‌زاده گفت: سپاه با تشکیل قرارگاه زینب (س) در استان آذربایجان شرقی و شهرستان‌ها و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، به‌دنبال جلوگیری از ترویج برخی ناهنجاری‌های ناشی از بی‌توجهی به حوزه حجاب و عفاف است.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان سال‌هاست حجاب بانوان ایرانی را مورد هدف قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب هجمه دشمن شدت یافته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: دشمن از طریق فضای مجازی بستر مناسبی برای ترویج بی‌حجابی به‌دست آورده است؛ بنابراین ضرورت دارد تا متولیان امر این موضوع را جدی گرفته و با تکریم بانوان محجبه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قالب برنامه‌های شاد، مانع از دستیابی دشمنان به اهدافشان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها