مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق:

نسخه جدید اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس رونمایی می‌شود

حجت‌الاسلام قطبی با بیان اینکه نسخه دوم اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس در آینده نزدیک رونمایی می‌شود، گفت: در نسخه دوم اپلیکیشن، بخش‌های جدیدی افزوده خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۶۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ - 14July 2021

نسخه جدید اپلیکیشن مدرسه فناوری فانوس رونمایی می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد قطبی» مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق در جلسه هماهنگی خانه فناوری‌های فرهنگی مشهد و اصفهان وابسته به مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به معرفی برخی فعالیت‌های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، پرداخت و اظهار داشت: کاریزمن، قدمگاه ایده پردازی و رویدادی ملی است که از سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند و انتظارمان این است که در سال جاری، شعب این مرکز برنامه‌های خود را پیش‌بینی و پیشنهاد دهند.

وی گفت: بخش سوم از فعالیت‌های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق، مدرسه فناوری فانوس است که از جهت فنی متمرکز هستیم، اما از جهت تولید و مصرف می‌تواند در سطح کشور انجام شود، کما اینکه برخی از محتوا‌های این اپلیکیشن در قم و بخشی دیگر در اصفهان تولید شده است.

مدیرعامل مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با بیان اینکه خدمات مدرسه فناوری فانوس به‌صورت ملی ارائه می‌گردد، افزود: نسخه دوم اپلیکیشن فانوس در آینده نزدیک بروزرسانی می‌شود که بخش‌هایی به آن افزوده خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به درگاه پرداخت، پرونده آموزشی، آزمون و صدور گواهی اشاره کرد.

وی یادآور شد: تلویزیون اینترنتی فانوس، از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن است که در نسخه جدید این اپلیکیشن رونمایی خواهد شد و برنامه‌های وبیناری و سمیناری را به‌صورت آنلاین پیش می‌برد.

حجت‌الاسلام قطبی اظهار داشت: مبادی، از ویژگی‌های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق است که در فهرست مبادی‌های اعتباربخشی شرکت‌های خلاق شناخته شده‌ایم و با توجه به ملی بودن این مرکز، ارائه این خدمت، فارغ از اینکه شرکت دریافت کننده اعتبار از هر کجای کشور باشد، ارائه می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها