معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

همکاری بسیج با مخابرات برای توسعه ارتباطات در کشور

سردار خراسانی گفت: بسیج آمادگی لازم جهت همکاری و توسعه ارتباطات در کشور به‌خصوص مناطق محروم و روستایی در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را دارد.
کد خبر: ۴۶۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ - 14July 2021

بسیج برای توسعه ارتباطات در کشور آماده همکاری استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس‌، سردار «مجید خراسانی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان بسیج مستضعفین و شرکت مخابرات که صبح امروز با حضور «سلطانی» مدیرعامل شرکت مخابرات در راستای کمک به حل مشکلات ارتباطی به‌ویژه در مناطق محروم کشور امضا شد، اظهار داشت: اقشار و سازمان‌های مختلف بسیج از جمله بسیج سازندگی، بسیج دانشجویی و بسیج مهندسین آمادگی لازم جهت همکاری و توسعه ارتباطات در کشور به‌خصوص مناطق محروم و روستایی در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را دارند و برای پیشرفت کشور هر جا نیاز باشد، بسیج آماده کمک است.

مدیر عامل شرکت مخابرات نیز در این مراسم با اشاره به نقش گسترده ارتباطات در جامعه امروز گفت: شرکت مخابرات به‌عنوان اصلی‌تربن زیرساخت مخابراتی کشور با نیاز‌های مختلفی جهت توسعه روبه‌رو است و با توجه به سابقه درخشان بسیج در دوران دفاع مقدس و نقش بسیج بعد از دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف در جهت رفع نیاز‌های کشور آماده همکاری هرچه بیشتر با بسیج هستیم.

وی افزود: در مسایل مختلف اجتماعی فرهنگی و... هر جا که بسیجیان ورود کرده‌اند، منشأ خیر و برکت بوده‌اند و هم‌اکنون شرکت مخابرات برای توسعه ارتباطات به‌ویژه در روستا و مناطق محروم نیاز به ظرفیت سازمان بسیج دارد تا بتوانیم روند خدمت‌رسانی به مناطق محروم را افزایش دهیم تا با همدلی بسیج بتوانیم مشکل ارتباطی مناطق محروم را حل کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار