فرمانده تکاوران نداجا:

تکاوران نیروی دریایی ارتش برای دفاع از کشور آماده جانفشانی هستند

امیر دریادار دوم بقایی گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده فداکاری و جانفشانی در دفاع از مرز‌های میهن عزیزمان و ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۴۶۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ - 14July 2021

تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده جانفشانی در دفاع از مرز‌ها هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار دوم «ابوالفتح بقایی» فرمانده تکاوران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان و تکاوران منطقه یکم مستقر در بندرعباس اظهار داشت: تکاوران این نیرو همواره در صحنه‌های مختلف خدمتگزار هستند و برای تأمین امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: تکاوران نیروی دریایی ارتش آماده فداکاری و جانفشانی در دفاع از مرز‌های میهن عزیزمان و ارزش‌های نظام و انقلاب هستند.

امیر بقایی با اشاره به روحیه شهادت‌طلبی تکاوران نیروی دریایی ارتش، گفت: تکاوران و تفنگداران دریایی با روحیه شهادت‌طلبی خود امروز دست بلند فرمانده معظم کل قوا در میدان‌های رزم و در مواجهه و مبارزه با دشمنان ایران اسلامی هستند.

فرمانده تکاوران نداجا عنوان کرد: در صحنه‌های مختلف کشور، ارتش خدمتگزار و در کنار مردم برای تأمین امنیت و آسایش آن‌ها تلاش کرده است و مردم نیز با قدردانی از اقدامات صورت گرفته، همواره رضایتمندی خود را از ارتش اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار