مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

امر به فرهنگ دفاع مقدس، بهترین امر به معروف است

«واحد» گفت: در شرایط اجتماعی و فرهنگی حساس کنونی کشور، امر به فرهنگ دفاع مقدس، بهترین امر به معروف است و باید هر دستگاه و نهاد و نیز آحاد ملت، به این اصل اساسی احترام بگذارند و به آن نهضتی، جهادی، انقلابی و بسیجی‌وار عمل کنند.
کد خبر: ۴۶۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ - 14July 2021

امر به فرهنگ دفاع مقدس، بهترین امر به معروف است

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: با توجه به اینکه در یک نگاه واقع‌بینانه، حجم آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در حال حاضر بسیار گسترده و وسیع برآورد می‌شود؛ نسخه‌ای هم که باید برای درمان این معضل پیچیده شود، باید از ظرفیت و توانایی‌های بالقوه و بالفعل گسترده و متنوع و قوی‌ای برخوردار باشد و این نسخه و راه علاج چیزی جز توجه جدی و عمیق به فرهنگ ارزشمند و والای دفاع مقدس نیست.

واحد افزود: فرهنگ دفاع مقدس به یقین احیاگر ارزش‌های ناب اسلامی و شیعی است؛ به این دلیل که در دفاع مقدس ارزش‌های اسلامی و اخلاقی و اصول انسانی نه با شعار و وصیت‌نامه صرف، بلکه همراه با عمل به جهانیان نشان داده شد.

واحد اظهار داشت: احیا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی به گستردگی وضع موجود، وظیفه دو یا سه یا چند نهاد تخصصی نیست؛ بلکه همانند دوران باشکوه دفاع مقدس همه دستگاه‌ها و همه آحاد ملت باید در همه رده سنی و شخصیتی و سطوح مختلف به صحنه بیایند و یک کار جهادی صورت بگیرد.

این مسئول عنوان کرد: در شرایط اجتماعی و فرهنگی حساس کنونی کشور، امر به فرهنگ دفاع مقدس، بهترین امر به معروف است و باید هر دستگاه و نهاد و نیز آحاد ملت، به این اصل اساسی احترام بگذارند و به آن نهضتی، جهادی، انقلابی و بسیجی‌وار عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار