زائر پیاده اصفهانی گلزارشهدای قم را زیارت کرد

بسیجی اصفهانی و زائر پیاده گلزارهای شهدا با ورود به قم، مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در حرم آسمانی گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) را زیارت کرد.
کد خبر: ۴۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰ - 19May 2015

زائر پیاده اصفهانی گلزارشهدای قم را زیارت کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، مهندس منوچهر قاسمی 48 ساله، کارشناس عمران و کارمند بسیجی شهرداری فولادشهر اصفهان به منظور تجلیل از مقام والای شهدا و با تأسی به سنت پیاده روی امامان معصوم(ع) در زیارت،  با پای پیاده اقدام به زیارت قبور شهدا در گلزارهای شهدای شهرهای مسیر تا مرقد مطهر حضرت امام(ره) نمود.

قاسمی حرکت پیاده روی خود را از اواسط اردیبهشت با شعار ایستادگی در راه آرمانهای شهدا، تجدید میثاق با امام راحل(ره)، تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای و نیز آرزوی توفیق برای خدمتگزاران نظام اسلامی در سال همدلی و همزبانی، از جوار مزار گلستان شهدای کله مسیح(شهر زاینده رود) از توابع لنجان در استان اصفهان آغاز کرد.

وی در طول پیاده روی، 22 گلزار شهدا در شهرهای زاینده رود، زرین شهر، فولادشهر، فلاورجان، اصفهان، شاهین شهر، میمه، وزوان و دلیجان و روستاهای مسیر را زیارت کرد.

این کارمند بسیجی پس از ورود به قم، حرم نورانی کریمه اهل بیت(س) را زیارت و سپس به مزار شهید زین الدین فرمانده لشکر 17 علی بن ابی طالب(ع) در دوران دفاع مقدس و سایر شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) ادای احترام نمود.

قاسمی در ادامه مسیر، عازم زیارت قبور مطهر شهدا در بهشت زهرا(س) و سپس مرقد مطهر حضرت امام(ره) شد.

گفتنی است منوچهر قاسمی سال گذشته نیز در اقدامی مشابه، در اعتراض به جنایات گروهک تروریستی داعش اقدام به پیاده روی از فولادشهر به قم و سپس تا تهران نمود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها