امیر «حیدری» اعلام کرد؛

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای سیستان و بلوچستان توسط ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش از آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای سیستان و بلوچستان توسط ارتش خبر داد.
کد خبر: ۴۶۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ - 14July 2021

آغاز عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای سیستان و بلوچستان توسط ارتشبه گزارش گروه دفاعی و امنیتی دفاع‌پرس، امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم کلنگ‌زنی طرح آبرسانی به هیرمند، اظهار داشت: عملیات آبرسانی به ۱۷ روستای محروم شهرستان هیرمند با بیش از ۹۱ کیلومتر لوله‌گذاری به همت نیروی زمینی ارتش آغاز شد. ما به اذن فرماندهی معظم کل قوا به سیستان که به تعبیر معظم‌له، تنگه احد نظام است، آمده‌ایم و می‌خواهیم از این تنگه مراقبت و به مردم شریف این خطه امدادرسانی کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در منطقه سیستان علاوه بر بحران کرونا، بحران آب به‌طور جدی وجود دارد که با همراهی آبفای سیستان و بلوچستان، علاوه بر آبرسانی به وسیله تانکر‌های نیروی زمینی، کار زیربنایی و اساسی در خصوص لوله‌گذاری دائم در حال انجام است.

امیر حیدری گفت: امروز بیمارستان ۶۰ تختخوابی ارتش، ویژه بیماران کرونایی که به تمام امکانات پزشکی مجهز شده است در زاهدان افتتاح می‌شود.

وی، از ساخت ۲ بیمارستان با همین امکانات در خاش و زابل خبر داد و افزود: عملیات ساخت این بیمارستان‌ها با سرعت در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. این بیمارستان‌ها مجهز به دستگاه‌های اکسیژن‌ساز، ونتیلاتور و اتاق احیاء هستند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها