مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

جهادگران صنعت حفاری آماده اند در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان ایفای نقش کنند

«گلپایگانی» گفت: صنعت حفاری همانگونه که در زمان جنگ، هم در بعد اقتصادی و هم در بعد پشتیبانی سنگ تمام گذاشت اکنون نیز آماده است که در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های جدید ایفای نقش کند.
کد خبر: ۴۶۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸ - 14July 2021

جهادگران صنعت حفاری آماده اند در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان ایفای نقش کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «حمیدرضا رضا گلپایگانی» مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران امروز با حضور در دفتر سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک و ابراز امیدواری به تحولی اساسی در حوزه دفاع مقدس استان بر تدوین نقش صنایع بزرگ خوزستان از جمله صنعت حفاری در دوران دفاع مقدس تاکید کرد.

وی در ابتدای این دیدار، حضور چهره‌های ارزشی و جهادی در راس شرکت ملی حفاری ایران را یک غنیمت دانست و اظهار داشت: تلاش جهادی صنعتگران شرکت ملی حفاری باعث شد که کمر این صنعت زیر بار تحریم های عظیم ناجوانمردانه دشمنان نشکند.

گلپایگانی به علاقه مندی این شرکت برای حضور در حوزه های مختلف دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: صنعت حفاری همانگونه که در زمان جنگ، هم در بعد اقتصادی و هم در بعد پشتیبانی سنگ تمام گذاشت اکنون نیز آماده است که در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های جدید ایفای نقش کند.

سرهنگ حاجتی نیز ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد شرکت ملی حفاری ایران در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: هر دکل حفاری باید نام و یاد یک شهید را برای پرسنل شما زنده کند چرا که جوانان عزیز صنعتگر ما هم باید بدانند که هم اینک فصل مبارزه و جهاد در سنگر تولید و اقتصاد است.

وی در پایان از مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران که خود از پیشکسوتان عزیز دوران دفاع مقدس است، خواست که بیش از پیش در تکمیل و ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در اهواز مشارکت کرده و نقش ایفا کنند تا انشاله غرفه ای نیز برای صنعت حفاری ایران در این مرکز دیده و گنجانده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار