محسنی‌ اژه‌ای در ایلام:

مسئولان از اختیارات خود برای حل مشکلات استفاده کنند

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه برای گره‌گشایی مشکلات مردم کوتاهی نکنیم، گفت: مسئولان از اختیارات خود برای حل مشکلات استفاده کنند.
کد خبر: ۴۶۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ - 15July 2021

مسئولان از اختیارات خود برای حل مشکلات استفاده کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «غلامحسین محسنی اژه‌ای» صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با کارکنان و قضات ایلام اظهار داشت: بسیار خوشحالم در استان ایلام به عنوان دروازه عتبات‌ عالیات حضور دارم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایلام در دوران دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی از خود برجای گذاشتند، افزود: مشکلات مردم زیاد است، اما مسئولان از اختیارات خود برای حل مشکلات استفاده کنند.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه برای گره‌گشایی مشکلات مردم کوتاهی نکنیم، گفت: باید از منابع غنی استان برای حل مشکلات مردم استفاده شود.

محسنی اژه‌ای گفت: در خیلی از مسائل استان ایلام در حوزه قضائی رشد داشته است.

وی بیان کرد: از کارکنان و قضات استان درخواست دارم مشکل به مشکل مردم اضافه نکنند؛ قرار بازداشت موقت تا آنجایی که ضرورت دارد صادر نشود و آن‌هایی هم که ضروری است با ملاحظه دقیق قانون باشد.

رئیس قوه قضائیه گفت: با وجود منابع نفتی و گاز، جوانان تحصیل‌کرده و منابع انسانی، چرا باید جوانان این استان مرزی بیکار باشند. این موضوع مهم باید از سوی مسئولان ارشد ایلام ریشه‌یابی و حل شود.

وی ادامه داد: استاندار ایلام در راستای رفع مشکلات موجود از امکانات استانی برای رفاه مردم استفاده کند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای عنوان کرد: در وضعیت کنونی، شرایط معیشتی، اشتغال و مباحث فرهنگی و قضائی در کشور و استان با مشکلات بسیاری همراه است و مسئولان باید تلاش کنند گره‌گشای این مشکلات باشند.

وی ادامه داد: خدمت به مردم بزرگ‌ترین نعمتی است که نصیب مسئولان استانی شده و باید از این موقعیت به نحو احسن استفاده شود.

رئیس قوه قضائیه بیان کرد: برای جلوگیری از قصاص از ظرفیت‌های مردمی، ریش‌سفیدان و بزرگان استان ایلام استفاده شود.

رئیس قوه قضاییه از دادستان‌ها خواست نظارت مستمری بر پرونده‌های اجرای احکام داشته باشند تا آرای صادر شده به طور دقیق عملیاتی شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها