فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دشمن با حمله به حجاب بنیان خانواده‌ها را هدف گرفته است

سردار «شهسواری» گفت: از آنجایی که حجاب نقش مهمی در حفظ بنیان خانواده و تربیت فرزندان متعهد و انقلابی دارد دشمن با آگاهی به این موضوع نوک پیکان حملات خود را بر روی حجاب نشانه گرفته‌ است.
کد خبر: ۴۶۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ - 15July 2021

دشمن با حمله به حجاب بنیان خانواده‌ها را هدف گرفته است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در همایش بزرگ عفاف و حجاب، با محوریت تجلیل از برگزیدگان جشنواره شمیم علوی و گوهر فاطمی، اظهار داشت: امروزه اهمیت حجاب به گونه‌ای است که دشمنان برای مقابله با آن به همه ابزارهای رسانه‌ای خود متوسل شده‌اند.

وی افزود: از آنجایی که حجاب نقش مهمی در حفظ بنیان خانواده و تربیت فرزندان متعهد و انقلابی دارد دشمن با آگاهی به این موضوع نوک پیکان حملات خود را بر روی حجاب نشانه گرفته‌ است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: در این میان بانوان نقش مهمی در مقابله با این جنگ نرم فرهنگی دشمنان دارند چرا که آنها با پایبندی به عفاف و حجاب می‌توانند پاسخ محکمی به دشمنان دهند.

این مسئول تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم برای دفاع از ناموس وطن خون‌های بسیاری را تقدیم کردند که رعایت عفاف و حجاب می‌تواند بهترین قدردانی از آنها باشد.

سردار شهسواری خاطرنشان کرد: در هفته و حجاب باید به این نکته توجه داشت که از راهکارهای تشویقی برای ترغیب نسل جوان نسبت به رعایت اصولی حجاب استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار