رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش:

خانواده‌های شهدا مایه افتخار ملت ایران هستند

حجت‌الاسلام صنعت‌پور امیری با بیان اینکه دلجویی و دیدار با خانواده‌های شهدا ادای دین به ارزش‌های انقلاب است، گفت: شهدا و ایثارگران سرمایه‌های معنوی و بزرگی هستند و خانواده شهدا مایه افتخار ملت ایران هستند.
کد خبر: ۴۶۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 15July 2021

خانواده‌های شهدا مایه افتخار ملت ایران هستند/ دشمن درصدد تغییر باور‌های دینی و اعتقادی جوانان استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش صبح امروز با حضور در پایگاه نیروی دریایی مستقر در شهرستان منجیل با خانواده‌های معظم شهیدان ناوی‌یکم وظیفه «مرتضی صانعی‌فر» و ناوسروان «قلی‌پور» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در دیدار خانواده شعید صانعی‌فر ضمن قدردانی و سپاس از خانواده شهید برای تربیت این سرباز رشید و وفادار، گفت: خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار ملت ایران هستند که با تقدیم جوانان رشیدی همچون شهید صانعی‌فر، امنیت و آرامش را به نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت عزیز ایران اسلامی هدیه داده‌اند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با تأکید بر اینکه دلجویی و دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است، افزود: همه ما باید قدردان خون شهدا باشیم و در ترویج و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی در ادامه در دیدار با خانواده قرآنی ناوسروان قلی‌پور با اشاره به اینکه قرآن کریم مایه تربیت و انس با آن از توفیقات الهی است، تصریح کرد: تعمیق و باور‌های دینی و نزدیکی هرچه بیشتر کارکنان و خانواده‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش به کتاب ارزشمند قرآن کریم و در نهایت فراهم کردن زمینه فعالیت قرآنی از وظایف اصلی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

حجت‌الاسلام صنعت‌پور با بیان اینکه دشمن درصدد تغییر باور‌های دینی و اعتقادی جوانان و خانواده‌ها هستند، یادآور شد: تمسک به قرآن، عترت و اهل بیت (ع) تنها راه نجات رهایی از دنیای مادی است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار