پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمان در پی عروج پدر خبرنگار شهید « احمد محمدی»

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمان در پیامی درگذشت جانکاه حاج سعدالله محمدی پدر بزرگوار خبرنگار شهید احمد محمدی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۶۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴ - 15July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان،سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌کرمان در پیامی درگذشت جانکاه پدر خبرنگار شهید « احمد محمدی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

پدر شهید سرافراز «احمد محمودی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت، به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

پدران والامقامی که در راه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را در راه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.

به یقین مجاهدت‌های این پدرمومن و مهربان و صبور در تربیت فرزندی همچون احمد ، موجب مباهات و الگوی اصحاب رسانه و عموم مردم و انقلاب اسلامی است.

ضمن عرض تسلیت و همدردی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ‌کرمان و همه کارکنان این اداره کل این ضایعه را به وابستگان، خانواده معظم شهدا به ویژه خانواده بزرگوار شهید « احمد محمدی» از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم، ان‌شاءالله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.


احمد در ۱۳ اسفند ماه سال ۶۵ بر اثر اصابت ترکش در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به فیض شهادت نائل گردید

فرازی از وصیت نامه شهید :

تمام مورخان، قلم بدستان، نگارندگان و خلاصه همه ی دنیا بدانند که من چشم و گوش بسته این راه را انتخاب نکردم و اگر اهداف عالیه اسلام به خون من و امثال من محقق می گردد، زهی سعادت که من هم از یاوران حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) باشم و با نثار خون ناچیزم به تمامی مستضعفان جهان ثابت کنم که جوانان حزب الله آماده اند تاجهت آزادی کربلا و قدس عزیز جان خویش را فدا نمایند. اماعزیزان و دوستان همسنگرم در سنگرهای عقیدتی، همانطور که مرزهای خاکی و جنگ های آتشین احتیاج به خون من و سایر دوستانی که در ابتدا با نثار خون مقدسشان راه را بر ما روشن نموده اند، دارد، مرزهای عقیدتی نقش حساس تری دارند و عزیزان مطمئن باشید که محصول مغز شما اثرش عمیق تر از خون ناچیز حقیر می باشد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار