رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان:

موزه آبادان یک منطقه بکر و سند زنده جغرافیایی در حوزه دفاع مقدس است

نیکو گفت: موزه آبادان یک منطقه بکر و سند جغرافیایی دفاع مقدس است که ما سال‌ها از آن غفلت کرده‌ایم و واقعیت این است که همه باید کمک کنیم که این موزه به مرکز ثقل بازدید مردم و کاروان‌های راهیان نور از سراسر کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۴۶۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ - 15July 2021

موزه آبادان یک منطقه بکر و سند زنده جغرافیایی در حوزه دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «مهرداد نیکو» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان امروز با همراهی سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان بازدید کرد.

نیکو در ابتدای این بازدید که در دمای بالای 50 درجه آبادان صورت گرفت، ضمن اینکه با افتخار خود را فرزند یک ایثارگر ارتشی می‌داند، اظهار داشت: موزه دفاع مقدس آبادان هر بازدید کننده‌ای را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: موزه آبادان یک منطقه بکر و سند جغرافیایی دفاع مقدس است که ما سال ها از آن غفلت کرده ایم و واقعیت این است که همه باید کمک کنیم که این موزه به مرکز ثقل بازدید مردم و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور تبدیل شود.

سرهنگ حاجتی که در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان را همراهی می کرد نیز گزارش مبسوطی از چگونگی تاسیس و افتتاح این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس ارائه داد و بیان داشت: کجای کشور موزه ای سراغ دارید که در نقطه صفر مرزی قرار داشته و این همه آثار بکر دفاع مردمی از دشمنان در آن وجود داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان ضمن تقدیر از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان که دغدغه مندانه وارد این فضا شدند، خواستار توجه و عنایت بیشتر همه مسئولین، نهادها و ظرفیت ها به حوزه دفاع مقدس در آبادان و دیگر نقاط استان خوزستان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار