ادای احترام معاون استاندار خوزستان به شهدای گمنام موزه دفاع مقدس در خرمشهر

نیکو امروز با همراهی سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید و به مقام شامخ شهدای گمنام تدفین شده در این مرکز ادای احترام کرد.
کد خبر: ۴۶۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۶ - 15July 2021

ادای احترام معاون استاندار خوزستان به شهدای گمنام موزه دفاع مقدس در خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «مهرداد نیکو» معاون استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان امروز با همراهی سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر بازدید و به مقام شامخ شهدای گمنام تدفین شده در این مرکز ادای احترام کرد.

نیکو در ابتدای این بازدید خرمشهر را شهر موزه ای دانست که متعلق به همه مردم ایران است و اظهار داشت: این موزه که اولین موزه دفاع مقدس کشور است باید بیش از پیش مورد توجه دستگاه های مختلف از جمله سازمان میراث فرهنگی و گردشگری قرار گیرد.

وی افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در دل خود اسناد و مدارکی از زمان جنگ دارد که بی نظیرند اما به دلیل سیستم مراقبت نه چندان اصولی و پیشرفته، در حال از بین رفتن هستند و به همین دلیل امیدوار هستم که بتوانیم از منابع استانی برای تقویت این موزه کمک های لازم را به عمل آوریم تا شرمنده شهدا و رزمندگان نشویم.

سرهنگ حاجتی که در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان را همراهی می کرد نیز گزارش مبسوطی از تاریخ این موزه ارائه داد و بیان داشت: شک ندارم که موزه دفاع مقدس خرمشهر پربازدیدترین مرکز فرهنگی دفاع مقدس است که از قضا در بحث گردشگران بین المللی نیز رتبه ممتازی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان ضمن تقدیر از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان که دغدغه مندانه وارد این فضا شدند، خواستار توجه و عنایت بیشتر به مکان های بکر حوزه دفاع مقدس درخرمشهر و دیگر نقاط استان خوزستان شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار