مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

تار و پود جغرافیای خوزستان با مناسبت‌های ارزشی و معنوی گره خورده است

سرهنگ «مرادحاجتی» با تقدیر از فعالیت جهادی سردار باقرزاده و دیگر اعضا کمیته جستجو و تفحص شهدا گفت: کمی که با تامل و تفکر به جغرافیای پر رمز و راز خوزستان بیندیشیم خواهیم فهمید که زندگی در این استان با مناسبت‌های ارزشی و معنوی گره خورده است.
کد خبر: ۴۶۷۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸ - 16July 2021

تار و پود جغرافیای خوزستان با تمام مناسبت های ارزشی و معنوی گره خورده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به ورود پیکر مطهر 43 شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه اظهار داشت: شهدا با جغرافیای خوزستان پیوندی جداناشدنی دارند.

وی با تقدیر از فعالیت جهادی سردار باقرزاده و دیگر اعضا کمیته جستجو و تفحص شهدا افزود: کمی که با تامل و تفکر به جغرافیای پر رمز و راز خوزستان بیندیشیم خواهیم فهمید که این استان با تمام مناسبت های ارزشی و معنوی گره خورده است.

سرهنگ حاجتی با اشاره به اینکه افتخار خوزستانی بودن باید به نسل جوان ما در این استان ریشه بزند، گفت: میزبانی شایسته از 8 سال دفاع مقدس و صدها هزار رزمنده از سراسر کشور، میزبانی از میلیون ها زائر کاروان های راهیان نور، میزبانی از میلیون ها زائر اربعین حسینی و عتبات عالیات، میزبانی از ورود پیکر مطهر شهدا و چندین افتخار دیکر که با جغرافیای خوزستان پیوند خورده است باعث می شود که ما قدر کربلای ایران را بیش از پیش بدانیم و بدان افتخار کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان به هجم بالای درخواست های مردمی برای میزبانی از شهدای گمنام نیز اشاره کرد و بیان داشت: سعی ما بر این است که شهدای گمنام عزیز که فرزند همه ملت بزرگ ایران اسلامی هستند در بهترین موقعیت اجتماعی، جغرافیایی و فرهنگی استان دفن شوند که تاثیر گذار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها