امام جمعه یاسوج:

شهادت زائران خانه خدا در سال ۱۳۶۶ لکه ننگی بر پیشانی آل سعود است

حجت‌الاسلام «حسینی» با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز شهادت زائران خانه خدا در سال ۱۳۶۶، گفت: این واقعه، لکه ننگی بر پیشانی آل سعود است.
کد خبر: ۴۶۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ - 16July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام جمعه یاسوج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به ۲۶ تیرماه سالروز شهادت زائران خانه خدا در سال ۱۳۶۶ اشاره داشت و با بیان اینکه این واقعه، لکه ننگی بر پیشانی آل سعود است، اظهار داشت: امروز خانه خدا و مدینه در تسلط آل سعود بوده و آل سعود در خدمت استکبار و صهیونیسم است و همین موضوع سبب مشکلاتی در جهان اسلام شده است.

وی به سالروز تأسیس شورای نگهبان اشاره داشت و افزود: این شورا قوانین تصویبی را با اسلام و انقلاب تطبیق می‌دهد و اجازه نمی‌دهد قانونی برخلاف ارزش‌های دینی و اخلاقی تصویب شود.

امام جمعه یاسوج با اشاره به آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای که اخیرا در شهرستان گچساران اتفاق افتاد، گفت: در این آتش‌سوزی‌ها، بخش وسیعی از منابع طبیعی و درختان در آتش سوختند و خسارت زیادی ایجاد شد.

حسینی خواستار جذب نیروهای پاره‌وقت برای کنترل آتش‌سوزی‌ها در استان شد و خاطرنشان کرد: عدم کنترل آتش‌سوزی‌ها، سبب ایجاد مشکلات بسیاری می‌شود.

وی همچنین به قیمت بالای اجاره‌بهای مسکن در استان هم اشاره‌ای داشت و عنوان کرد: منکر گرانی‌ها و مشکلات نیستیم اما باید به دیگران رحم کرد تا مورد ترحم خدا قرار گیریم.

امام جمعه یاسوج از تیراندازی در مراسمات عروسی و عزا به عنوان یکی از آسیب‌های جامعه نام برد و ابراز کرد: تیراندازی با اسلحه، عروسی‌ها را به عزا تبدیل می‌کند، همچنین بارها تاکید شده که تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه ممنوع است اما عبرت گرفته نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار