سرهنگ «مرادحاجتی» درگذشت خواهر سردار شهید «علم الهدی» را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در پیامی آورد: خوزستان پایتخت خانواده‌های ایثارگر است. خانواده‌هایی که تمام اعضایش از بزرگ تا کوچک یا شهید شده‌اند، یا به درجه ایثارگری و جانبازی نائل آمده‌اند یا در زمره آزادگان سرافراز قرار دادند.
کد خبر: ۴۶۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ - 16July 2021

خوزستان پایتخت خانواده های ایثارگر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «عبدالرضا مراد حاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و «بتول دوسعلی وند» مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پیام هایی جداگانه درگذشت بانوی مجاهد سیده «خدیجه علم الهدی» فرزند مرحوم آیت الله «سید مرتضی علم الهدی» و خواهر سردار شهید «سید محمد حسین علم الهدی» را تسلیت گفتند.

در پیام سرهنگ مراد حاجتی آمده است: «خوزستان پایتخت خانواده های ایثارگر است. خانواده هایی که تمام اعضایش از بزرگ تا کوچک یا شهید شده اند، یا به درجه ایثارگری و جانبازی نائل آمده اند یا در زمره آزادگان سرافراز قرار دادند.

اینجانب به نیابت از همه همکارانم که خادم حوزه دفاع مقدس در پایتخت دفاع مقدس هستند، درگذشت این بانوی مجاهد را محضر حضرت ولی عصر (عج)، بانو فاطمه زهرا (س)، خدمت مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده و امیدوارم که این خانواده های بزرگ عرصه جهاد و شهادت، ما را در دنیا و آخرت از دعای خیر خود بی نصیب نکنند.»

مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز در پیام خود به فعالیت های جهادی و انقلابی سیده «خدیجه علم الهدی» اشاره کرد و گفت: «دختران جوان ما باید این چهره های شاخص و این بانوان مبارز را به عنوان الگوی خود به همدیگر معرفی کنند تا یاد و خاطره حماسه های شان برای همیشه در جامعه ماندگار شود.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار