آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج برگزار می‌شود

پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج برای نخستین بار به‌صورت آنلاین به همت فرهنگسرای قرآن برگزار شد که در این دوره شرکت کنندگانی از سراسر مناطق شهری تهران در آن به‌صورت همزمان حضور داشتند.
کد خبر: ۴۶۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷ - 17July 2021

آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج برگزار می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مراسم اختتامیه پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج با حضور رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با تجلیل از برگزیدگان دوشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در آستانه عید سعید قربان و در فرهنگسرای قرآن برگزار می‌شود.

پنجمین دوره مسابقات قرآنی سراج برای نخستین بار به‌صورت غیرحضوری و آنلاین به همت فرهنگسرای قرآن برگزار شد که در این دوره شرکت کنندگانی از سراسر مناطق شهری تهران در آن به‌صورت همزمان حضور داشتند.

ثبت‌نام این دوره از مسابقات در ماه مبارک رمضان و با یک رشته قرائت تحقیق در دو بخش زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال آغاز و مرحله مقدماتی و نهایی آن در خردادماه انجام شد.

از آثار و تلاوت‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره در مرحله مقدماتی با داوری دکتر سعید رحمانی تعداد ۶۸ تلاوت برگزیده و به مرحله نهایی راه یافته و در نهایت ۱۰ نفر به‌عنوان برگزیده نهایی مسابقات شناخته شدند.

با توجه به اوج گیری بیماری کرونا و مشخص نبودن پایان محدودیت‌ها، فرهنگسرا در نظر دارد به دلیل جلوگیری از تأخیر طولانی اهدا جوایز برندگان، مراسمی را به‌صورت کاملاً محدود و با جمعیت زیر ۲۰ نفر برگزار و هدایایی به‌رسم یادبود تقدیم ایشان نماید.

این مراسم با حضور ریاست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران روز دوشنبه ۲۸ تیرماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲ در سالن حبل‌المتین فرهنگسرای قرآن برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها