نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی است

آیت‌الله «علما» گفت: نیروی انتظامی امروز نه تنها حافظ نظم و امنیت جامعه بلکه حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی است و با تمام توان از آن‌ها حراست می‌کند.
کد خبر: ۴۶۷۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 17July 2021

نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان برگزار شد اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی امروز نه تنها حافظ نظم و امنیت جامعه بلکه حافظ ارزش‌های دینی و انقلابی است و جانانه از آن‌ها حراست می‌کند.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی دقیقا در مسیر ولایت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی حرکت می‌کند و از همین رو گاهی اوقات نیز مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد تا بلکه با این حربه از محبوبیت این نیروی خدوم و مردمی بکاهند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآوری کرد: با این حال و به واسطه حضور فرماندهانی مقتدر و ولایی در راس این مجموعه و نیرو‌هایی مخلص و جان برکف در بدنه ناجا همه تلاش‌های دشمنان بی فایده و پلیس امروز پرچمدار امنیت در جامعه شده است.

آیت الله علما با بیان اینکه بیکاری عامل اصلی وقوع جرائم در کشور است، خاطر نشان کرد: هرچند پلیس مجادهانه با این جرایم برخورد و شبانه روز برای امنیت و آسایش مردم تلاش می‌کند، اما مسئولان اجرایی نیز باید راه چاره‌ای برای رفع این معضل اساسی اندیشیده و با ایجاد اشتغال برای مردم و جوانان زمینه ارتکاب جرم را از بین ببرند.

وی همچنین وضعیت امنیت کرمانشاه را بهتر از بسیاری استان‌های دیگر دانست و گفت: اگر برخی مجرمان هر از گاهی اقداماتی انجام می‌دهند که باعث القای نا امنی می‌شود پلیس به سرعت و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان از تلاش‌های سردار جاویدان فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: همه ما در جریان سختی کار نیرو‌های پلیس هستیم و وظیفه داریم به هر شکل که امکان پذیر است حمایت‌های لازم را از آن‌ها به عمل آوریم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار