رئیس اداره ارزیابی عملکرد بنیاد شهید استان البرز:

رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید با درایت و دقت بیشتری انجام شود

«قلی‌پور» با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید با درایت و دقت بیشتری انجام شود، گفت: ایثارگران در رابطه با دریافت خدمات نباید هیچ دغدغه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۴۶۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ - 17July 2021

رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران با درایت و دقت بیشتری انجام شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «حسین قلی‌پور» رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با رؤسای ادارات بنیاد شهرستان‌های طالقان، ساوجبلاغ و چهارباغ خدمت به ایثارگران را ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: ایثارگران از اجر معنوی و ثواب بزرگی نزد خداوند متعال برخوردار هستند؛ لذا باید تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به آنان به‌کار گیریم و خدمتگزار واقعی آن‌ها باشیم.

وی با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات و تسریع در ارائه خدمات مطلوب‌تر به جامعه ایثارگری شهرستان‌ها گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید با درایت و دقت بیشتری انجام شود.

قلی‌پور افزود: ایثارگران در رابطه با دریافت خدمات نباید هیچ دغدغه‌ای داشته باشند. آن‌ها ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند و احترام جامعه نسبت به این بزرگواران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار