پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در یاسوج تشییع شد

پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در یاسوج تشییع و در محوطه صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۴۶۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ - 18July 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، پیکر پاک و مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) بر روی دستان عاشقان و دلدادگان به شهدا تشییع و در محوطه صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دفن شد.

این شهید والامقام، در منطقه عملیاتی جزیره مجنون تفحص شد و پس از سال‌ها بر روی دستان مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع و تدفین شد.

«امیر رئوف» مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تشییع و خاکسپاری این شهید گمنام دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا نظام اسلامی در برابر همه تهدیدات بیمه شده است، اظهار داشت: رمز پیروزی ما حرکت در مسیر شهدا است و باید با خدمت صادقانه به مردم و حرکت در مسیر ولایت فقیه دین خود را به آنها ادا کنیم.

وی ۲۷ تیر ۱۴۰۰ را روزی ماندگار و خاطره‌انگیز برای رسانه ملی دانست و افزود: شد امروز این شهید والامقام، برای ما اهالی رسانه چراغ هدایتی است که راه را گم نکنیم و بیشتر بیندیشیم و با تولید برنامه‌های مؤثر نسبت به شهدا ادای دین کنیم.

این شهید والامقام، چهل و هفتمین شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که در استان کهگیلویه و بویراحمد تدفین و خاکسپاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار